دفاع کیهان از عکس نمایندگان در سیلاب امامزاده داوود؛ اینها مدیران جهادی اند

به گزارش دانلود باران، کیهان با اشاره به انتقاداتی که از عکس های یادگاری نمایندگان در سیل امامزاده داود منتشر شده است نوشت: عده ای خرده گیری نموده اند که چرا فلان شهردار یا نماینده مجلس، هنگام حضور در منطقه سیل زده، چکمه پایش نیست؟ یا چرا از آن ها، درحالی که پاچه شلوارشان گِلی است، عکس گرفته شده و لابد می خواستند کار نمایشی انجام دهند.

دفاع کیهان از عکس نمایندگان در سیلاب امامزاده داوود؛ اینها مدیران جهادی اند

این که مسئولان، هنگام حادثه، روز باشد یا شب، مسئولیت شناس باشند و از نزدیک، امدادرسانی را مدیریت نمایند، وظیفه آنهاست نه امری مستحب؛ بنابراین خرده گیری و نیت خوانی درباره رفتار آن ها بی جاست. چراکه هم کشف انگیزه سخت است، و هم آن ها به وظیفه خود عمل نموده اند و منتی بر سر کسی ندارند.

البته که خدمت به خلق برای رضای خدا، با ظاهرسازی، زمین تا آسمان فرق دارد. اما پیشرفت بسیار مهمی حاصل شده که مدیران برخلاف گذشته، احساس می نمایند وظیفه ای متوجه آن هاست و از این مسئولیت، شانه خالی نمی نمایند. این فرهنگ باید تعمیق گردد تا هیچ مدیری نتواند از نوکری مردم شانه خالی کند.

اما علی رغم عصبانیت و آشفتگی مدعیان اصلاحات از مدیریت جهادی و لمس واقعیت ها و درد ها و مسائل مردم از سوی مسئولان، دولت و سایر قوا روحیه جهادی و کوشش خستگی ناپذیر دارند و در مقابل سختی ها و موانع و تخریب ها خسته نمی شوند.

منبع: فرارو

به "دفاع کیهان از عکس نمایندگان در سیلاب امامزاده داوود؛ اینها مدیران جهادی اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاع کیهان از عکس نمایندگان در سیلاب امامزاده داوود؛ اینها مدیران جهادی اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید