سخنگوی آتش نشانی: 10 نفر از آتش سوزی خیابان بهار نجات پیدا کردند

به گزارش دانلود باران، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع یک آتش سوزی ساختمان اداری و تجاری در خیابان بهار، اطلاع داد و گفت تا به امروز 10 نفر نجات پیدا کردند.

سخنگوی آتش نشانی: 10 نفر از آتش سوزی خیابان بهار نجات پیدا کردند

سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: صبح امروز حادثه آتش سوزی در یک ساختمان 10 طبقه تجاری ـ اداری در خیابان بهار نرسیده به خیابان طالقانی به سامانه 125 اطلاع داده شد.

او اضافه نمود: با اعلام این خبر، ماموران آتش نشانی با تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و اقدامات اولیه را شروع کردند؛ امدادگران آتش نشانی در محل حادثه با یک ساختمان 7 طبقه اداری و تجاری که 3 طبقه دیگر آن زیر سطح زمین قرار داشت روبرو شدند که دچار آتش سوزی شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: تحقیقات ابتدایی ماموران آتش نشانی نشان می داد، حریق در طبقات زیرین ساختمان اتفاق افتاده است که همین موضوع عملیات اطفای حریق را با دشواری هایی روبرو کرد.

او ادامه داد: آتش نشانان در نخستین گام، 10 نفر را از میان دود و شعله های آتش نجات داده و به فضای باز منتقل کردند که ساختمان های اطراف نیز برای ایمنی بیشتر تخلیه شد؛ بعلاوه با اقدامات اجرا شده از سرایت شعله های آتش به طبقات بالایی جلوگیری شده و در حال حاضر عوامل آتش نشانی در زیرزمین عملیات اطفای حریق را ادامه می دهند.

ملکی با بیان اینکه حادثه آتش سوزی تا این لحظه فوتی نداشته است، عنوان نمود: عملیات اطفای حریق به وسیله آتش نشانان در این ساختمان اداری و تجاری ادامه دارد و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "سخنگوی آتش نشانی: 10 نفر از آتش سوزی خیابان بهار نجات پیدا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی آتش نشانی: 10 نفر از آتش سوزی خیابان بهار نجات پیدا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید