شورای کشتی آسیا: سلامتی کشتی گیران اولویت اصلی ماست

به گزارش دانلود باران، شورای کشتی آسیا در نامه ای از فدراسیون های این قاره خواست برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به دستورات عمل نمایند.

شورای کشتی آسیا: سلامتی کشتی گیران اولویت اصلی ماست

به گزارش دانلود باران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، متن نامه ارسالی به فدراسیون کشتی ایران به توضیح زیر است:

به تمامی فدراسیون های آسیایی عضو اتحادیه جهانی

این روزها به واسطه انتشار ویروس کووید 19 تمامی جهان با شرایطی چالش برانگیز روبه روست. در این میان جامعه عظیم کشتی نیز استثنا نبوده و ما وظیفه داریم با صبر و حوصله به دستورات و پیشنهادات مقامات مسئول گوش فرا دهیم. وظیفه ما به عنوان یک انسان مقابله با این ویروس است و این مهم تنها با رعایت مسئولیت های اجتماعی ممکن است.

همان طور که می دانید بخش آسیایی اتحادیه جهانی کشتی در روزهای ابتدایی شیوع ویروس در نظر داشت تا رقابت های گزینشی را برگزار کند تا قاره ما از این لحاظ در وضعیتی مشابه با سایر قاره ها قرار گیرد، اما با افزایش میزان شیوع تصمیم به تعویق این مسابقات گرفته شد که قطعاً همه می دانیم تصمیم درستی بوده است. سلامتی ورزشکاران بی شک مهمترین اولویت همه ماست و می دانیم که به همین دلیل حتی کمیته بین المللی المپیک نیز تصمیم گرفته است تا رقابت های المپیک توکیو را تا تابستان سال آینده به تعویق بیاندازد. به این ترتیب ما می توانیم برگزاری این مسابقات را از یکم تا هفدهم مرداد سال 1400 جشن بگیریم. علاوه بر این سهمیه های کسب شده تا به امروز نیز کماکان به قوت خود باقی خواهند بود.

متأسفانه این اتفاقات تغییراتی را در تقویم اتحادیه جهانی ایجاد کردند که روی چند رویداد عظیم از جمله مسابقاتی که قرار بود سال جاری در قاره آسیا برگزار گردد تأثیر گذاشت.

اما من از همه شما می خواهم اکنون که در خانه در کنار عزیزان تان وقت می گذرانید مثبت به وقایع نگاه کنید. این فرصتی عالی برای آرامش و تأمل در مواردی است که برای همه ما به صورت جداگانه مهم است.

در خاتمه ضمن آرزوی سلامتی برای همه شما، امیدوارم که بتوانیم به زودی همدیگر را دیدار کنیم.

با آرزوی بهترین ها

دولت تورلیخانوف

رئیس بخش آسیایی اتحادیه جهانی کشتی.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شورای کشتی آسیا: سلامتی کشتی گیران اولویت اصلی ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورای کشتی آسیا: سلامتی کشتی گیران اولویت اصلی ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید