طراحی کابینت آشپزخانه مدرن

به گزارش دانلود باران، افرادی که به دنبال طراحی کابینت آشپزخانه مدرن هستند بلافاصله به یاد رنگ سفید می افتند. این روش خوبی است اما باید حواستان به دیگر اجزای این اتاق هم باشد، انتخاب کابینت و مواد نامناسب می تواند مانع رسیدن شما به هدفتان گردد. طراحی دکوراسیون داخلی به سبک مدرن متشکل از خطوط صاف، درب صیقلی کابینت و فلزات براق و ساده است. چنین ترکیبی، یک آشپزخانه تر و تازه و خوش رنگ به شما تحویل می دهد که در عین حال پیچیده هم هست. ما سه نمونه آشپزخانه بی نظیر برای شما انتخاب کردیم.

طراحی کابینت آشپزخانه مدرن

1-صاف و ساده

مکان: کانادا

ویژگی های سبک مدرن: کابینت های ایتالیایی ساده با پرداخت بلوط ناواجویی و دستگیره های فلزی ساده. رنگ نارنجی تورفتگی های وسط کابینت. تجهیزات ایتالیایی سفارشی. کانتر نقره ای جزیره که طرح روی آن از دو طرف به دیواره ها ادامه پیدا نموده. هود و چراغ های معلق. سینک فلزی ضدزنگ. کفپوش کاشی با طرح چوب.

2- رنگ های غلیظ و طراحی لطیف

مکان: کالیفرنیا

مساحت: 7/17 مترمربع

ویژگی های سبک مدرن: تخته چوب های تیره و مهندسی شده با رگه های عمودی برای کابینت ها. دستگیره ساده کابینت ها. طاقچه تورفته بتنی سفارشی و کانترهای بتنی. جزیره سفارشی به سبک میز با پایه فلزی آبی رنگ و رویه چوب گردو. هود سقفی داخل کانال بالای جزیره. درب های شیشه ای کشویی که همزمان باز می شوند و آشپزخانه را به محوطه کباب پزی بیرون متصل می نمایند.

به گفته معمار این خانه، در یکی از مراحل طراحی آشپزخانه، با چالش عجیبی روبرو شدند. وقتی یک چراغ دکوری و زیبا برای بالای جزیره انتخاب کردیم متوجه شدیم این اثر هنری بسیار سبک و ساده، سر راه قرار می گیرد. از اتاق نشیمن، اقیانوس به راحتی دیده می گردد اما این چراغ جلوی دید را می گرفت. کوچک بودن اتاق اجازه نصب این چراغ را نمی داد و متاسفانه ارتفاع سقف هم کافی نبود. پایان آن را باز کردیم و به نصب لامپ های داخل سقفی که می بینید رضایت دادیم. همه ما عاشق آن چراغ شده بودیم اما دکوراسیون این اتاق به قدری عناصر بصری و محیطی دارد که نصب چراغ واقعا اضافی بود.

3- شاد و رنگارنگ

مکان: کالرادو

مساحت: 6/17 مترمربع

ویژگی های سبک مدرن: کابینت های ساده چوبی با درب های مسطح و دستگیره های کروم. کانترهای کوارتز سفید. تجهیزات فلزی ضدزنگ. چراغ های آویز ساده.

از دیگر ویژگی های شاخص این آشپزخانه می توان به کانتر مرتفع مرمر و درب چوبی و آلومینیومی تاشویی که رو به پاسیوی حیاط پشتی باز می گردد اشاره نمود.

منبع: بازسازی ساختمان

به "طراحی کابینت آشپزخانه مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی کابینت آشپزخانه مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید