فیلم دور از شان سحر قریشی باز هم جنجالی شد

به گزارش دانلود باران، خبرنگاران: ویدیو متفاوت از سحر قریشی بازیگر زن جنجالی که با چشم هایش بازی می نماید در فضای مجازی سوژه شد.

فیلم دور از شان سحر قریشی باز هم جنجالی شد

سحر قریشی بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون ایران است که با بازی در سریال دلنوازان بسیار معروف شد و بعد از آن سحر قریشی خیلی سریع پیشرفت کرد و جایی برای خودش در جهانی بازیگری دست و پا کرد. سحر قریشی این روزها به یکی از شاخ های مجازی تبدیل شده و سحر قریشی بیش از 9 میلیون فالوور دارد. سحر قریشی فیلم عجیبی رااز خودش در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش دانلود باران، ادابازی نو سحر قریشی بازیگر زن مشهور و بازی کردن با چشم هایش را در ویدیو زیر ببینید.

همانطور که قبلا پیشبینی کردیم سحر قریشی با تغییر پروفایل اینستاگرام خود فعالیت و بازگشت به اینستاگرام را رسما آغاز نموده و احتمالا به زودی آغاز به پست زدن می نماید. او برای مدت ها بعد از حاشیه های سنگینی که برایش رخ داده بود در اینستاگرام غایب بوده است و ویدیو و تصاویر نوش بیشتر به وسیله رسانه های نزدیک به وی منتشر می شده است.

سحر قریشی از شایعات ناراحت است

شاید به مقدار سحر قریشی برای هیچ بازیگر دیگری اینقدر حاشیه و شایعه درست نشده است و او ظاهرا از این بابت نگران هست هرچند قبلا هم اعلام نموده که زیاد سخت نمی گیرد و سعی می نماید هرچی مردم می گویند تحمل کند چون این بهای شهرتش است و باید پرداخت گردد. سحر قریشی می گوید مردم شایعات زیادی درباره من درست می نمایند مثلا می گویند تا به حال چهار بار شوهر نموده و یا می گویند بچه دارد و شایعاتی از این دست که برای من دیگر عادی شده است. البته سحر قریشی قبلا یکبار ازدواج نموده که منجر به طلاق شده و بعد از آن ازدواج رسمی دیگری نداشته است. فقط رابطه جنجالی او با مهدی طارمی بوده که باعث حاشیه های بسیار زیادی شده است. جالب است بدانید که سحر قریشی بر خلاف بیشتر هنرمندانی که از حسن روحانی حمایت کردند با اینکه فالوورهای بسیار زیادی داشت از هیچ سیاست مداری حمایت نکرد و خودش هم می گوید منکه از سیاست چیزی نمی دانم نمی خواهم مردم را به رای دادن به شخصی تشویق کنم ! در میان هنرمندانی که از روحانی حمایت نموده بودند جهان مدنی و فریبا نادری اعلام کردند که از حمایت خود پشیمان نیستند !

دختران ساده پوش زیر تیغ سحر قریشی

جنجالی ترین انتقادی که سحر قریشی در یکی از مصاحبه هایش مطرح نموده است : قریشی در یک مصاحبه به دختران بازیگری که آرایش نمی نمایند حمله کرد و گفت که با این کارها می خواهند خودشان را فرهیخته نشان دهند و پیش مردم اعتبار کسب نمایند (با آرایش نکردن و پوشیدن لباس های ساده) سحر قریشی معمولا نقش هایی را در سینما و حتی تلویزیون بازی می نماید که مربوط به دخترهایی با آرایش جیغ و جلف است و شاید همین نکته باعث شده که همکاران خانم او وی را مورد حمله و تمسخر قرار دهند که همانطور که می بینید او هم آنهایی را که آرایش ندارند و ظاهرشان ساده است را مورد تمسخر قرار می دهد تا جبران نموده باشد ! بعلاوه جالب است بدانید که سحر قریشی در یک مصاحبه گفته که برخلاف آنچه مردم فکر می نمایند و به ظاهرم نمی آید اما من خیلی عبادت می کنم.

منبع: رکنا

به "فیلم دور از شان سحر قریشی باز هم جنجالی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم دور از شان سحر قریشی باز هم جنجالی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید