مجیدی: برای پیروزی مقابل ذوب آهن، به تمرکز احتیاج داریم

به گزارش دانلود باران، سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص ملاقات تیمش مقابل ذوب آهن توضیحاتی را اعلام کرد.

مجیدی: برای پیروزی مقابل ذوب آهن، به تمرکز احتیاج داریم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی دانلود باران، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی مقابل ذوب آهن گفت: ملاقات ذوب آهن مقابل صنعت نفت را دیدیم. آن ها تیمی جوان، دونده و خوبی هستند. برای پیروزی در ملاقات فردا، احتیاج به تمرکز داریم. باید بتوانیم بازی را مدیریت کنیم و امیدوارم با انجام یک بازی زیبا، 3 امتیاز را به دست بیاوریم.

او در مورد اینکه آیا در ملاقات فردا مصدوم یا محرومی دارند یا خیر اظهار کرد: بابک مرادی به علت سرما خوردگی در ملاقات فردا حضور ندارد و محرومی نداریم.

مجیدی در مورد اینکه در صورت پیروزی تیمش به رکورد هزار و صد امتیاز می رسد عنوان نمود: اطلاعی از این مورد نداشتم، مربیان دیگر در استقلال زحمت کشیدند و امتیاز به دست آوردند؛ امیدوارم این رکورد در بازی فردا شکسته گردد و بتوانیم بیشترین امتیاز را به دست بیاوریم؛ این موضوع مهم است. هر پیروزی مربوط به تیم است و هر رکورد کوشش بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه است و پیروزی ها را سهم همه می دانم. امیدوارم این اتفاق فردا هم رخ دهد.

او در مورد جذب بازیکن تازه برای استقلال گفت: هر بازیکنی که بخواهیم جذب کنیم، به وسیله رسانه باشگاه اعلام می گردد.

مجیدی در مورد اینکه آیا خرید تازه استقلال آمادگی بازی برای تیمش را دارد یا خیر توضیح داد: باید تا فردا صبر کنیم و ببینیم که بازی می نماید یا خیر.

سرمربی استقلال در انتها اشاره نمود: بازی قبلی، بازی اول بود. تمامی تیم ها در بازی اولشان، به مشکل می خورند. در نیمه اول بد بازی کردیم، اما در نیمه دوم موقعیت ایجاد کردیم و یک پنالتی از دست دادیم. خوشحالم که در روز بدمان هم توانستیم برنده شویم.

بیشتر بخوانید

  • استقلال با یک غایب به مصاف ذوب آهن می رود
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مجیدی: برای پیروزی مقابل ذوب آهن، به تمرکز احتیاج داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی: برای پیروزی مقابل ذوب آهن، به تمرکز احتیاج داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید