مذاکره استقلال با سروش رفیعی؟

به گزارش دانلود باران، خبرنگاران: سروش رفیعی بازیکن فصل گذشته سپاهان تبدیل به یکی از سوژه های داغ بازار جابجایی شده است. بازیکن سابق پرسپولیس در فصل اخیر یکی از برترین های سپاهان بود و در نهایت توانست اسم برترین پاسور لیگ را هم به خودش اختصاص دهد.

مذاکره استقلال با سروش رفیعی؟

به گزارش دانلود باران، تکنیک، خلاقیت و بازیخوانی خوب سروش رفیعی باعث شده او تبدیل به یکی از هافبک های خوب فوتبال ایران گردد و طبیعتا مشتریان خاص خودش را هم داشته باشد. اگرچه اواخر لیگ بیستم بود که شایعه شده او قرار است به پرسپولیس برگردد، ولی هنوز این مورد محقق نشده است.

در واقع اسم شده پرسپولیس در صورتی که نتواند با هافبک هایش از جمله امید عالیشاه برای ادامه به توافق برسد آن وقت به سراغ مذاکره با سروش رفیعی می رود. البته که پرسپولیس تنها مشتری سروش رفیعی نیست و دو تیم دیگر هم او را زیر نظر گرفته اند. با توجه به قیمت بالای سروش رفیعی البته تیم های زیادی نمی توانند برای خرید این بازیکن اقدام نمایند، ولی همچنان او را زیر نظر دارند. گل گهر سیرجان با امیر قلعه نویی مشتری دست به نقد این بازیکن است. اسم شده گل گهری ها با خواسته های سروش رفیعی توافق نموده اند و منتظر تایید نهایی این پیشنهاد از سوی این بازیکن هستند.

البته شایعه مجذوب کننده تری هم در بازار جابجایی به راه افتاده است: سروش در لیست خرید فرهاد مجیدی نهاده شده است! استقلال در فصل گذشته در لیگ برتر در رده سوم نهاده شد و فینال جام حذفی را هم به فولاد واگذار کرد. فرهاد مجیدی در خط میانی قرار است چند بازیکنش را در لیست مازاد قرار دهد و جا برای خریدن یک هافبک ارزشمند باز کند. همین امروز شایعه شده که استقلالی ها در پی خریدن سروش رفیعی هستند تا نقص موجود در میانه زمین را رفع نمایند. اگرچه سروش به واسطه علاقه ای که به پرسپولیس دارد ممکن است در نگاه اول به این پیشنهاد پاسخ منفی دهد، ولی در دنیای حرفه ای فوتبال نمی گردد از غیرممکن ها حرف زد.

منبع: فرارو

به "مذاکره استقلال با سروش رفیعی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکره استقلال با سروش رفیعی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید