مردان عاشق و شیفته چه زنانی می شوند؟

به گزارش دانلود باران، بیشتر مردان جذب زنی می شوند که با او سه چیز به دست آورند: در درجه اول لذت، درجه دوم آرامش و در درجه سوم پیشرفت است چرا که از لذت آرامش به دست می آید و با رسیدن به آرامش می توان راه های پیشرفت را هموار کرد.

مردان عاشق و شیفته چه زنانی می شوند؟

به گزارش دانلود باران به نقل از سایت خبری ساعد نیوز ، اگر می خواهید زن ایده آل همسرتان باشید بهتر است بدانید که مردان از چه زنانی خوششان می آید؟

هر رابطه زناشویی روزهای اول با شور و حرارت زیادی همراه است که باگذشت زمان کم کم این اشتیاق خاموش می گردد اما شاید بپرسید که چه اتفاقی می افتد که بعضی از زوج ها آن شور و حرارت قبل را ندارند؟ باید بگوییم که هیچ اتفاقی نمی افتد بلکه تنها طرفین از یکدیگر چیزهایی می بینند که ذوق اولیه شان را کمرنگ می نماید. استحکام زندگی مشترک احتیاج به تدابیری دارد که اگر کوتاهی گردد لطمه های جبران ناپذیری خواهد داشت. ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که یک زن برای داشتن زندگی آرام و جذاب چه کارهایی باید انجام دهد تا ازجمله زن های توی ذوق زن نباشد!

بیشتر مردان جذب زنی می شوند که با او سه چیز به دست آورند: در درجه اول لذت، درجه دوم آرامش و در درجه سوم پیشرفت است چرا که از لذت آرامش به دست می آید و با رسیدن به آرامش می توان راه های پیشرفت را هموار کرد.

درست است که مردان با چشمشان عاشق می شوند و ظاهر برای مردان بی اندازه مهم است اما این مسئله به تنهایی کافی نیست و مردان برای آنکه جذب یک زن شوند دوست دارند که همسرشان ویژگی های دیگری هم داشته باشد:

پایه و همراه بودن

یکی از مسائلی که زن را برای مرد جذاب می نماید پایه و همراه نبودن در شرایط مختلف با همسر است. یک زن جذاب و دوست داشتنی سعی می نماید در هر شرایطی همراه همسرش باشد و به قولی او را تنها نگذارد. زن پایه باید این گونه باشد:

-وقتی همسرش در حال تماشای فیلمی است مدام در آشپزخانه مشغول کار کردن نباشد و جلوی چشم شوهرش مثل کوزت کار نکند بلکه کار خانه را تعطیل کند و چند لحظه ای در کنار همسرش بنشیند و با یکدیگر فیلم نگاه نمایند.

- برای مهمانی و یا مسافرت رفتن هزار بار نگوید:حوصله ندارم؛ شما دیگر تنها نیستید، نباید تنها شرایط خودتان را در نظر بگیرید. به خاطر همسرتان به مسافرت و مهمانی بروید و در بازی ها و هیجانات، همسرتان را همراهی کنید؛ مثل یک رفیق پایه شوهرتان باشید. این مسئله هم سطح انرژی خودتان را بالا می برد و هم همسرتان را و از همه مهم تر باعث ایجاد صمیمت زیادی در رابطه تان خواهد شد.

شاداب و خندان

مردها دوست دارند که همسرشان را شاداب ببینند چه ازنظر درونی و چه ازنظر ظاهری. زنی که همواره اخم می نماید و ظاهری جدی دارد نشان می دهد که ازنظر درونی از شادابی چندانی برخوردار نیست؛ همچنین ظاهر ژولیده و نامرتب هم چندان برای مردان خوشایند نیست لذا آراستگی خودتان را در هر حالتی حفظ کنید؛ همان قدر که به فکر چی پوشیدن برای مهمانی و عروسی و سرکار و ... هستید کمی هم دغدغه لباس چی پوشیدن برای همسرتان را داشته باشید.

ازآنجاکه دید و نگاه مردان بصری است دوست دارند که زیبایی ها را با چشم ببینند اما توجه داشته باشید که آراستگی در مردان متفاوت است بعضی آراستگی را در لباس خوب پوشیدن می دانند، بعضی در موی بلند و بلوند و بعضی هم آراستگی را در سادگی محض می دانند لذا ملاک های زیبایی ازنظر همسرتان را پیدا کنید.

باب گرانت روانشناس و مشاور خانواده برای رسیدگی به ظاهر، سه راه کار ساده به خانم ها پیشنهاد می نماید: اول این که خانم ها به جای لباس های کوتاه، مانند کت وشلوار و بلوز و شلوار، بیش تر در منزل پیراهن و لباس های دامن دار بپوشند؛ چراکه پوشیدن پیراهن، حرکات زن، راه رفتن و حتی نشستن او را جذاب نشان می نماید. دومین راه کار گرانت، مربوط به موهای زن است و آن این که مردان، موهای بلند را برای زنان بیش تر می پسندند. وی با اذعان به این که بعضی از زنان با موهای کوتاه نیز جذاب می شوند، اشاره می نماید اغلب مردها موهای بلند را ترجیح می دهند. نکتهٔ جالب توجه در نوشته های گرانت این است که علی رغم تمایل مدگرایان و حتی زنان به شینیون و زیور موها، گرانت به علاقهٔ مردان و جذاب شدن زنان با موهای دم اسبی اشارهٔ ویژه ای دارد و ازنظر روان شناسی در چندین سطر، این نکته را ثابت می نماید که موهای دم اسبی ازنظر مردان جذاب تر است. پوشیدن کفش های روفرشی پاشنه دار در منزل و در مقابل دیدگان همسر، نکتهٔ ظریف دیگری است که باب به آن اشاره می نماید.(1)

احساس خوب به خود داشتن

زن محبوب مردان زنی است که احساسات مثبتی نسبت به خودش داشته باشد. وقتی زنی نسبت به ظاهر خودش احساس خوبی ندارد و مدام زشتی های خودش را مقابل همسرش به زبان می آورد چگونه می توان انتظار داشت که همسرش او را دوست داشته باشد لذا از دیدن خودتان لذت ببرید و خودتان را دوست داشته باشید این مهم ترین ویژگی است که یک زن باید داشته باشد .

گرانتمعتقد است در مرحلهٔ اول، زنان باید احساسات منفی را که به خودشان دارند بشناسند. پیشنهاد گرانت این است: چنین زنانی باید روی شهامت خود کار نمایند؛ یعنی شهامت این را پیدا نمایند که انسان کاملی نباشند. چنین تمرینی سخت، اما ضروری است؛ یعنی به خودشان اجازه دهند که اشتباه نمایند و سعی ننمایند همهٔ رفتارهای خود را کنترل و به شکل نمایشی اجرا نمایند. راحت بودن و اجازهٔ اشتباه کردن به خود دادن، چنین زنانی را در برابر مردان، با اعتمادبه نفس نشان می دهد و این اعتمادبه نفس بسیار گیراست.(2)

زن صفت!

حتماً شنیده اید از زنانی که به خود می بالند و می گویند ما هزارتا مرد رو حریف می شویم یا ما خودمان یک پا مرد هستیم! اما باید بدانید مردان به هیچ وجه جذب چنین زنانی نمی شوند. زنانی که به تنهایی به سفر می فرایند و کارهای خطرناک و مردانه انجام می دهند از دید مردان جذاب نیستند و ازنظر مردان زن باید لطافت و ظرافت زنانگی اش را حفظ کند و در بعضی مواقع حتی مردان دوست دارند که زنان خودشان را به آن ها احتیاجمند نشان دهند مثل باز کردن در کنسرو، درست کردن کولر، بلند کردن چیزهای سنگین و....

زنان زیادی هستند که هنوز نمی دانند چگونه می توانند همسرشان را جذب و عاشق خود نمایند اما شما دیگر با رعایت این نکات می دانید که چگونه می توانید مردتان را شیفتهٔ خود کنید تا نگاهش تنها به سمت شما باشد و بس!

منبع: جام جم آنلاین

به "مردان عاشق و شیفته چه زنانی می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردان عاشق و شیفته چه زنانی می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید