مردم سمنان 6.1 میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند

به گزارش دانلود باران، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان گفت: مردم این استان در امسال 6 میلیارد و 143 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

مردم سمنان 6.1 میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند

اسماعیل رنگریز اظهار کرد: مردم نوع دوست استان سمنان در امسال ،6 میلیارد و 143 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

وی اضافه نمود: این صدقات پرداخت شده در سرفصل های کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، درمان، مسکن و تأمین جهیزیه هزینه شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به تهیه و توزیع برچسب کد (QR)، روی صندوق های خانگی و معابر شرح داد: این برچسب ها روی صندوق های صدقات خانگی، اماکن و معابر نصب و امکان پرداخت از این طریق برای مشترکان فراهم شده است.

رنگریز گفت: این اقدام با هدف اشاعه فرهنگ خیر و احسان بر بستر الکترونیک و بهره گیری از شیوه های نوین انجام می شود.

وی کاهش زمان تخلیه، کاهش هزینه های اجرایی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی سریع به مشترکان، حذف قبوض کاغذی و ارائه رسید الکترونیکی و جلوگیری از استهلاک پول ملی را مزیت های پرداخت صدقه از طریق QR برشمرد و اضافه نمود: مردم نیک اندیش استان سمنان می توانند با نصب اسکنر QR در تلفن همراه هوشمند خود به طور اتوماتیک وارد صفحه اطلاعات مشترکان صدقات شوند و پس از ورود به صفحه پرداخت بانکی نسبت به وارد کردن مبلغ موردنظر اقدام کنند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان تأکید کرد: از این پس همشهریان می توانند کلیه مساعدت های خود را طریق اسکن QR نصب شده روی صندوق های صدقات خانگی و اماکن عمومی و همچنین در بانک ها، راه آهن، فرودگاه ها، کتابخانه ها، بیمارستان ها و مسیر های پرتردد شهر پرداخت کنند.

رنگریز به امکان اختصاص لینک پرداخت صدقات از طریق QR به هر شخص اشاره و بیان نمود: اجرای این طرح امکان لینک پرداخت اختصاصی برای هر فرد را مهیا می کند.

دانلود باران سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مردم سمنان 6.1 میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم سمنان 6.1 میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید