هر آنچه از شیائومی پوکو M4 پرو می دانیم؛ مشخصات فنی، قیمت، رنگ ها و&amphellip

به گزارش دانلود باران، اگرچه مدت ها قبل پوکو استقلال خود را از شیائومی اظهار داشت، اما همچنان برند زیرمجموعه این شرکت محسوب می گردد و بیشتر گوشی های پوکو در حقیقت همان گوشی های شیائومی و ردمی هستند که با نامی تازه راهی بازار می شوند. فردا (18 آذر) گوشی پوکو M4 پرو معرفی می گردد و در ادامه به تمام ویژگی های فاش شده از آن می پردازیم.

هر آنچه از شیائومی پوکو M4 پرو می دانیم؛ مشخصات فنی، قیمت، رنگ ها و&amphellip

طراحی و نمایشگر

پوکو M4 پرو در واقع همان ردمی نوت 11 است که البته در بدنه آن چند تغییر ظاهری به چشم می خورد. مثلا در این گوشی ماژول دوربین بیشتر عرض پنل پشتی را فرا گرفته و نام پوکو هم در ابعاد بزرگ بر روی آن حک شده است. روی هم رفته طراحی این ماژول دوربین برای کاربران پوکو M3 تا حدی تکراری محسوب می گردد.

در لبه بالایی بدنه شاهد میکروفون، فرستنده مادون قرمز و اسپیکر هستیم. در بخش پایینی هم یک میکروفون دیگر، پورت USB-C و اسپیکر ثانویه قرار گرفته است. دوربین سلفی در حفره نمایشگر تعبیه شده و لبه پایینی نمایشگر هم ضخامت بیشتری نسبت به دیگر طرف های صفحه نمایش دارد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی مجهز به نمایشگر 6.6 اینچی LCD با رزولوشن FHD+ و رفرش ریت 90 هرتز است.

دوربین

ماژول دوربین این گوشی طوری طراحی شده که در نگاه اول به نظر می رسد چندین دوربین در آن قرار گرفته است. اما در حقیقت یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک اولترا واید 8 مگاپیکسلی انجام وظیفه می نمایند. دوربین سلفی هم مبتنی بر سنسور 16 مگاپیکسلی است.

دیگر مشخصات

پوکو M4 پرو همراه با چیپست Dimensity 810 مدیاتک راهی بازار می گردد که مبتنی بر فناوری ساخت 6 نانومتری است. انرژی آن از طرف باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد که از شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می نماید. روی هم رفته از نظر سخت افزاری، تفاوت خاصی با ردمی نوت 11 ندارد.

نرم افزار

شیائومی هنوز از رابط کاربری MIUI 13 رونمایی نکرده و از طرف دیگر این شرکت در حال آنالیز اندروید 12 برای گوشی های خود است. به همین دلیل، به احتمال زیاد پوکو M4 پرو همراه MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید 11 معرفی خواهد شد.

قیمت و تاریخ معرفی

طبق اسناد منتشر شده، کاربران می توانند از بین سه مدل 4/128، 6/128 و 8/128 گیگابایتی دست به انتخاب بزنند. هنوز قیمت این گوشی فاش نشده ولی احتمالا مانند ردمی نوت 11 حدود 190 دلار قیمت خواهد داشت. همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، این گوشی فردا (18 آذر) رسما معرفی خواهد شد.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "هر آنچه از شیائومی پوکو M4 پرو می دانیم؛ مشخصات فنی، قیمت، رنگ ها و&amphellip" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه از شیائومی پوکو M4 پرو می دانیم؛ مشخصات فنی، قیمت، رنگ ها و&amphellip"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید