واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه سه بر صفر بازنده شدن سرخپوشان خبرنگاران

به گزارش دانلود باران، معاون اجرایی باشگاه پرسپولس گفت: ما از باشگاه پدیده مشهد شکایت نموده ایم؛ زیرا به ما اعلام شده که این تیم مقابل پرسپولیس از یک بازیکن غیرقانونی که فسخ قراردادش مشکل دارد، استفاده نموده است.

واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه سه بر صفر بازنده شدن سرخپوشان خبرنگاران

به گزاش گروه ورزشی دانلود باران، ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در واکنش به خبر شکایت باشگاه پدیده خراسان (شهرخودرو مشهد) بابت حضور عیسی آل کثیر در میدان گفت: دلیل شکایت حریف را نمی دانیم اما مدارک کاملی برای این شکایت در اختیار داریم.

وی ادامه داد: مجوز حضور آل کثیر در این ملاقات از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه ارسال شد و confirm حضورش در میدان، بعد از اتمام محرومیت از AFC را به صورت مکتوب دریافت کردیم. مبلغ جریمه 10 هزار دلاری این بازیکن هم، از محل مطالبات باشگاه در کنفدراسیون پرداخت شد و از این نظر، هیچ مسئله ای در میان نیست. از این رو، نمی دانیم باشگاه پدیده بابت چه موضوعی اعتراض نموده است.

شکوری ادامه داد: ما از باشگاه پدیده مشهد شکایت نموده ایم؛ زیرا به ما اعلام شده که این تیم مقابل پرسپولیس از یک بازیکن غیرقانونی که فسخ قراردادش مشکل دارد، استفاده نموده است. به محض خاتمه ملاقات، نامه اعتراض خود را به ناظر بازی دادیم تا در سازمان لیگ مورد آنالیز قرار گیرد. طبق اطلاعات ما، بازیکن تیم پدیده به نام محمدرضا فلاحیان (بازیکن تیم نود ارومیه) که مقابل پرسپولیس به میدان آمد، فسخ قرارداد غیرقانونی داشته و اسناد و مستندات آن نیز موجود است. از این رو منتظریم تا تکلیفش معین گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه سه بر صفر بازنده شدن سرخپوشان خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه سه بر صفر بازنده شدن سرخپوشان خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید