پاسخ منفی مجیدی به جذب پاتوسی، بازگشت عارف غلامی به تمرینات گروهی

به گزارش دانلود باران، خبرگزاری خبرنگاران- به نظر می رسد هافبک با تجربه استقلال در بازی با ذوب آهن در خط دفاع به میدان خواهد رفت.

پاسخ منفی مجیدی به جذب پاتوسی، بازگشت عارف غلامی به تمرینات گروهی

به گزارش دانلود باران، اگر اتفاق خاصی رخ ندهد روزبه چشمی برای بازی با ذوب آهن در هفته هفدهم لیگ برتر جانشین سیاوش یزدانی خواهد شد. روزبه چشمی بازیکنی است که به عنوان هافبک دفاعی با استقلال قرارداد امضا کرد اما او در طول بازی هایی که گذشته کمتر فرصت بازی کردن پیدا نموده است. با توجه به محرومیت سیاوش یزدانی از بازی با ذوب آهن فرهاد مجیدی میخواهد از چشمی در راس عقب دفاع 3 نفره استفاده کند تا به این شکل آبی ها مجبور نشوند در خط دفاع تغییر سیستم ایجاد نمایند. با این شرایط اگر اتفاقی خاصی رخ ندهد چشمی در بازی با ذوب آهن در کنار محمدحسین مرادمند و محمد دانشگر ترکیب دفاعی استقلال را تشکیل می دهند.

ظاهرا دوران دوری مدافع استقلال از میادین به خاتمه رسیده است. عارف غلامی در روزهای گذشته در بخشی از تمرینات گروهی استقلال شرکت نموده است. عارف غلامی بازیکنی است که در دربی برگشت فصل گذشته رباط صلیبی اش پاره شد و مدت زیادی شرایط حضور در تمرین را نداشت. با این حال عارف غلامی در روزهای اخیر در بخشی از تمرینات گروهی استقلال اضافه شده است و کوشش می نماید تا رفته رفته خود را آماده بازی های پیش روی آبی ها کند. با این شرایط به نظر می رسد غلامی به زودی می تواند برای استقلال بازی کند تا به نوعی جانشین عارف آقاسی شود که در جابجایی زمستانی از این تیم جدا شده بود.

فرهاد مجیدی تمایلی به جذب آیاندا پاتوسی ندارد. آیاندا پاتوسی بازیکنی است که در لیگ هجدهم با استقلال قرارداد امضا کرد و بعد از یک رفت و برگشت به لیگ امارات در 2 فصل اخیر در فولاد بازی می نماید. با این حال بی انضباطی و اضافه وزن پاتوسی باعث شده تا جواد نکونام تمایلی به ادامه همکاری با او نداشته باشد و این بازیکن به احتمال فراوان باید نیم فصل را در تیم دیگری ادامه بدهد. جذب پاتوسی به استقلال هم پیشنهاد شده ولی فرهاد مجیدی آن را نپذیرفته است چراکه سرمربی آبی ها اعتقاد دارد این بازیکن نظم تیمی او را به هم می ریزد. فرهاد مجیدی در پی جذب یک هافبک بازیساز خارجی است و امیدوار است مراحل عقد قرارداد با این بازیکن هرچه زودتر نهایی شود.

بال چپ استقلال برای بازی با ذوب آهن دوباره به ترکیب این تیم برمی شود. اگر اتفاق خاصی نیفتد ابوالفضل جلالی در بازی با ذوب آهن در هفته هفدهم لیگ برتر دوباره به نیمکت ذخیره ها تبعید خواهد شد. جعفر سلمانی بازیکنی است که در این فصل حضور ثابتی در ترکیب استقلال داشته است اما نمایش ضعیف او در بازی با طرفدار در هفته شانزدهم لیگ برتر باعث شد فرهاد مجیدی او را در بازی با پیکان نیمکت نشین کند تا ابوالفضل جلالی از ابتدا در ترکیب بازی کند.

جعفر سلمانی اما در بازی با پیکان به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و توانست پاس تک گل استقلال را به ارسلان مطهری بدهد تا دوباره شرایط برای او تغییر کند. حالا از استقلال خبر می رسد که فرهاد مجیدی تصمیم دارد در بازی با ذوب آهن دوباره از سلمانی در پست بال چپ استفاده کند تا به این شکل ابوالفضل جلالی یک بار دیگر به نیمکت ذخیره ها تبعید شود.

استقلال می تواند با پیروزی برابر ذوب آهن در هفته هفدهم لیگ برتر دومین دبل فصل خود را به ثبت برساند. استقلال اگرچه در این فصل در شکل تهاجمی مشکلاتی داشته و شاید عده ای به این تیم انتقاد نمایند که نتوانسته شکل بازی جذابی داشته باشد اما به هرچه که هست این تیم تا بدین جای فصل آمار فوق العاده ای در نتیجه گیری به ثبت رسانده است. استقلال توانست طرفدار را در هفته شانزدهم لیگ برتر به تیمی تبدیل کند که پیروز به شکست آن در دو بازی رفت و برگشت می شود و حالا در صورت پیروزی برابر ذوب آهن این اتفاق برای بار دوم تکرار خواهد شد. استقلال در این فصل بعد از مدت ها در صدرجدول رده بندی واقع شده است و به نظر می رسد این بار آبی ها برای فتح چهارمین قهرمانی خود در لیگ برتر مصمم تر از همواره هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "پاسخ منفی مجیدی به جذب پاتوسی، بازگشت عارف غلامی به تمرینات گروهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ منفی مجیدی به جذب پاتوسی، بازگشت عارف غلامی به تمرینات گروهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید