پلی آف لیگ بسکتبال NBA ، بروکلین دومین پیروزی خود را هم دشت کرد ، اولین پیروزی لیکرز با درخشش دیویس

به گزارش دانلود باران، در ادامه رقابت های مرحله پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا (NBA)، بامداد امروز 3 ملاقات پیگیری شد.

پلی آف لیگ بسکتبال NBA ، بروکلین دومین پیروزی خود را هم دشت کرد ، اولین پیروزی لیکرز با درخشش دیویس

به گزارش ، در ادامه رقابت های پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (چهارشنبه) 3 ملاقات پیگیری شد که در مهم ترین ملاقات های بامداد امروز، بروکلین نتس مقابل بوستون سلتیک نهاده شد. در این بازی بروکلین پیروز شد با درخشش کوین دورانت با نتیجه 130 بر 108 بوستون را شکست دهد و دومین پیروزی خود در مرحله پلی آف را کسب کند و در سری بازی ها 2 بر صفر از بوستون پیش بیفتد.

در این ملاقات تریستان تامپسون از تیم بوستون با کسب 15 امتیاز و 11 ریباند دابل دابل کرد و برترین بازیکن میدان شد. در مقابل هم کوین دورانت از تیم بروکلین با کسب 26 امتیاز، 8 ریباند و 5 پاس منجر به گل برترین بازیکن تیمش بود.

در دیگر ملاقات مهم، لس آنجلس لیکزر به مصاف فینیکس سانز رفت. در این ملاقات لیکرز توانست با نتیجه 109 بر 102 فینیکس سانز را شکست دهد. لیکرز اولین پیروزی خود در این دوره از پلی آف لیگ بسکتبال NBA را کسب کرد و سری بازی ها را یک - یک مساوی کرد.

آنتونی دیویس از لیکرز با کسب 34 امتیاز، 10 ریباند و 7 پاس منجر به گل دابل دابل کرد و برترین بازیکن میدان شد. در مقابل دئاندره آیتون از تیم فینیکس سانز با کسب 22 امتیاز و 10 ریباند برترین بازیکن تیمش بود، اما نتوانست مانع شکست تیمش گردد.

نتایج ملاقات های بامداد امروز مرحله پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا (NBA):

  • بروکلین نتس 130 - بوستون سلتیک 108
  • لس آنجلس لیکرز 109 - فینیکس سانز 102
  • لس آنجلس کلیپرز 121 - دالاس ماوریکس 127
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پلی آف لیگ بسکتبال NBA ، بروکلین دومین پیروزی خود را هم دشت کرد ، اولین پیروزی لیکرز با درخشش دیویس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلی آف لیگ بسکتبال NBA ، بروکلین دومین پیروزی خود را هم دشت کرد ، اولین پیروزی لیکرز با درخشش دیویس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید