اخبار صنعت

شرکت سهامی جیپ پس از 67 سال دوباره احیاء شد ، زیر مجموعه نو پارس خودرو

تا ساعاتی دیگر قرار است پس از 67 سال مجدداً نام شرکت سهامی جیپ را در صنعت خودرو ایران مشاهده کنیم. این شرکت که زیر مجموعه تازه پارس خودرو به شمار می رود قرار است به زودی فعالیت خود را در بازار خودرو ایران شروع کند.

18 بهمن 1402

7 راهکار برای برق انداختن سینک ظرفشویی

ظرف های کثیف، چربی و به جای مانده مواد غذایی که دائما وارد سینک می شوند باعث می شود تا این قسمت از آشپزخانه خیلی زود کثیف و کدر شود. یک سینک تمیز و براق باعث تمیزتر به نظر رسیدن آشپزخانه می شود و هر بار که نگاهتان به آن بیافتد حس خوبی خواهید داشت.

25 دی 1402

نگاهی به سفر یک روزه وزیر میراث فرهنگی کشور به استان اصفهان

ایسنا/ این خبر پیرامون نگاهی به سفر یک روزه وزیر میراث فرهنگی کشور به استان اصفهان برای شما نگارش شده است.

28 مرداد 1402

کوهپایه واقع در شرق اصفهان منطقه ای مناسب برای توسعه صنعت و گردشگری است

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر گشته، کوهپایه واقع در شرق اصفهان منطقه ای مناسب برای توسعه صنعت و گردشگری است.

14 مرداد 1402

پادشاهی طبیعت در زیباترین روستای متروکه چین

تابه حال به این فکر نموده اید که مکان های متروکه جهان علاوه بر ترس و دلهره، می توانند چهره ای بسیار زیبا و دوست داشتنی نیز داشته باشند؟ گاهی خاله از سکنه شدن جایی به معنای تازه رونق گرفتن آن منطقه است. با هواتوان زیباترین متروکه چین آشنا شوید.

31 اردیبهشت 1402

مقدار این تمساح غول پیکر با قایق برابری می نماید!

تمساح ها به علت قابلیت استتار فوق العاده ای که دارند به معروفیت رسیده اند، در یک ویدئو که این روز ها در شبکه های اجتماعی دست به دست می گردد، فردی چوبی را در آب فرو می نماید بدون آنکه تمساح پنهان شده در زیر سطح آب را ببیند و ناگهان تمساح از ناکجا آباد ظاهر...

17 اسفند 1401

شایعه عجیب مصدومیت وریا غفوری

در روز های اخیر شایعه مصدومیت وریا غفوری از ناحیه رباط صلیبی به گوش رسید. با این وجود آنالیز ها نشان دهنده مسئله دیگری است.

22 دی 1401

طرز تهیه ترشی لوبیا سبز، خوشمزه اشتها برانگیز

خبرنگارانـ ترشی ها ازجمله مخلفات خوشمزه ای هستند که در کنار وعده های غذایی سرو می شوند و تنوع بالایی دارند. فصل اصلی تهیه ترشی معمولا پاییز است؛ ولی بعضی از ترشی ها هستند که می توان مواد مورد استفاده آن ها را در همه فصول سال تهیه کرد. ترشی لوبیا سبز یکی...

15 دی 1401

طرز تهیه پنیر خانگی با قرص پنیر به روشی ساده و حرفه ای

اگر عاشق پنیر باشید حتما از تهیه پنیر خانگی هم لذت می برید. درست کردن پنیر در خانه، مخصوصا با استفاده از قرص پنیر ساده و ارزان است و از میان همه روش های تهیه پنیر، روش درست کردن پنیر خانگی با قرص پنیر بازدهی بالاتری دارد.

10 دی 1401

پیش بینی برداشت 200 کیلو گرم زعفران از مزارع رابر

رییس جهاد کشاورزی رابر از پیش بینی برداشت 200 کیلوگرم محصول زعفران از 50 هکتار مزارع شهرستان رابر طی سال جاری خبرداد.

22 آبان 1401

فهرست کاملی از ارور کولر گازی براینت (bryant)

در سیستم های الکتریکی، بیشتر مسائل سیستم را می توان به وسیله خواندن کد شرایط آن تشخیص داد. در کولر گازی براینت نیز به همین گونه است. ارور کولر گازی براینت در زمان بروز مشکل در سیستم ظاهر می گردد. این ارورها به وسیله چراغ شرایط کهربایی که بر روی برد کنترل...

5 آبان 1401

گردهمایی 180 شرکت دانش بنیان خراسان رضوی به میزبانی آستان قدس رضوی

گردهمایی 180 شرکت دانش بنیان خراسان رضوی به میزبانی شرکت صنایع پیشرفته رضوی با هدف تقویت فضای زیست بوم دانش بنیانی این استان برگزار گردید.

23 مهر 1401

24 هتل و اقامتگاه در لرستان وجود دارد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: 24 هتل و اقامتگاه اصلی در استان وجود دارد.

21 مهر 1401

اینفوگرافیک ، همه چیز درباره انیمیشن های پیروز ایرانی ، تاریخ و سابقه انیمیش سازی در ایران

صنعت پویانمایی یا انیمیشن است در بعضی کشورها یک صنعت سود آور است و اکنون این صنعت در ایران در حال سودآوری است.

16 مهر 1401

آبشار لونک استان گیلان؛ باشکوه در تابستان و منجمد در زمستان

تهران (پانا) - آبشارها یکی از جاذبه های طبیعی جهان هستی هستند. در قسمت شمالی ایران نیز آبشار های کوچک و بزرگی دیده می شود که هر کدام از چشم انداز و زیبایی های خاصی برخوردار هستند.

10 شهریور 1401

ارتباط صنعت و دانشگاه نقش موثری در رشد و توسعه کشورها دارد

در دنیای امروز، ارتباط صنعت و دانشگاه نقش موثری در رشد و توسعه کشورها و حضور آن ها در جوامع بین المللی دارد. با توجه به رشد لحظه ای تکنولوژی و رقابت شدید بین کشورها در عرصه های مختلف مالی، سیاسی و اجتماعی، برخورداری از دانش روز و دستیابی به روش های نوین،...

28 مرداد 1401

خطرناک ترین پل های دنیا کدامند؟ 32 پل ترسناک دنیا را بشناسید

پل از برترین اختراعات معماری در تاریخ بشر محسوب می گردد که موجب دسترسی به نقاط دور از دسترس یا صعب العبور یا کوتاه شدن جهتها می گردد؛ ولی برخی از این پل ها به مقدار ای قدیمی و فرسوده شده یا چنان بلند یا ترسناک هستند که بسیاری جرئت عبور از آنها را ندارند...

14 مرداد 1401

پیشنهاد عجیب روز؛ سرمربی پیکان روی نیمکت پرسپولیس؟

با جدایی حمید مطهری از کادر فنی پرسپولیس صحبت از بعضی از مربیان خارجی برای حضور در کادر فنی پرسپولیس شنیده شد، اما این مذاکرات به نتیجه نرسید تا شاگردان یحیی گل محمد دیروز اولین جلسه تمرینی خود را بدون حضور دستیار اول سرمربی برگزار نمایند.

1 مرداد 1401

عجیب ترین حمام های دنیا

آیا تا به حال به حمامی غیر از آنچه همواره انجام می دهید فکر نموده اید؟ حمام های مختلفی در اقصی نقاط جهان وجود دارد که به سنت ها و روش های خاص خود و آن منطقه خاص وابسته است.

31 تیر 1401

شرایط آب و هوا امروز آدینه 27 خرداد 1401؛ هشدار طوفان شن در بعضی استان ها

سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای نسبت به وقوع طوفان شن در بعضی استان ها، خسارت به محصولات کشاورزی و اختلال در حمل ونقل ریلی و هوایی هشدار داد.

28 تیر 1401
تعداد: (158)