کتابخانه گردی، دعوت نامه ای از طرف یار مهربان برای کتاب دوستان

به گزارش دانلود باران، خبرنگاران/زنجان کارشناس توسعه کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: طرح کتابخانه گردی و تبلیغات آن بهانه ای است تا افرادی که تا به امروز مراجعه ای به کتابخانه ها نداشتند نیز به آن مراجعه نمایند.

کتابخانه گردی، دعوت نامه ای از طرف یار مهربان برای کتاب دوستان

سمیرا فلسفی در گفت وگو با دانلود باران، درباره اجرای طرح کتابخانه گردی در استان، اظهارکرد: 17 اسفندماه سالروز تشکیل نهاد کتابخانه های عمومی است و در امسال نیز به مناسبت هجدهمین سال تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی برنامه های متنوعی اجرا کرد که مهم ترین آن ها طرح کتابخانه گردی است.

وی اضافه کرد: در طرح کتابخانه گردی از مسئولان و مردم دعوت می کنیم که مهمان کتابخانه ها باشند تا از نزدیک با محیط کتابخانه ها و فعالیت هایی که اجرا می شوند آشنا شوند.

این مسئول با بیان اینکه کتابخانه میزبان در شهرستان زنجان کتابخانه افضل موسوی است و هر شهرستان نیز نام کتابخانه های خود را اعلام نموده که در یکی از روزهای 17،18 و 19 اسفند میزبان کتاب دوستان خواهد بود، توضیح داد: همیشه کتابخانه را به عنوان یک فضای آرام که همه درحال مطالعه هستند می شناسیم ولی طی این طرح همه گروه های سنی می توانند همراه با خانواده خود در کتابخانه ها حضور داشته و با قسمت های مختلف آن آشنا شوند.

فلسفی با بیان اینکه حضور بچه ها با خانواده ها موجب می گردد که والدین با فعالیت های بخش کودک و بچه ها با قسمت های مختلف کتابخانه ها آشنا شده و این آشنا شدن می تواند انگیزه ای باشد برای آینده که بچه ها در کتابخانه حضور یابند، ادامه داد: یکی از بزرگ ترین مزیت های کتابخانه گردی این است که مسئولان وارد کتابخانه ها شده و با کم و کاستی ها و نقاط قوت کتابخانه ها اشنا می شوند. بعلاوه خیرین نیز در این طرح وارد کتابخانه ها می شوند و می توانند یاری حالی برای ارائه خدمات بهتر به مردم باشند.

کارشناس توسعه کتابخانه های عمومی استان زنجان با بیان اینکه طرح کتابخانه گردی و تبلیغات آن بهانه ای است تا افرادی که مراجعه ای به کتابخانه ها نداشتند نیز به آن مراجعه نمایند، بیان کرد: به مناسبت سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی جریمه دیرکرد منابع کتابخانه ها برای اعضا بخشیده می گردد و اعضا تا اخر سال فرصت دارند تا کتاب ها را تحویل دهند.

وی گفت: علاقه مندان می توانند از 17 تا 19 اسفندماه با مراجعه به سامانه مدیریت کتابخانه های عمومی به نشانیwww.samanpl.ir، یا مراجعه حضوری به کتابخانه ها، به صورت رایگان عضو کتابخانه های عمومی استان شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کتابخانه گردی، دعوت نامه ای از طرف یار مهربان برای کتاب دوستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتابخانه گردی، دعوت نامه ای از طرف یار مهربان برای کتاب دوستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید