افشای جزئیات نو از طراحی خودرو آینده اپل

به گزارش دانلود باران، اپل تقریباً هشت سال پیش توسعه Apple Car را شروع کرد. این پروژه در این مدت با مسائل زیادی روبرو شده بود. اپل به تازگی اطلاعاتی در مورد طراحی خودروی خود منتشر نموده است.

افشای جزئیات نو از طراحی خودرو آینده اپل

به گزارش دانلود باران، این خودروی برقی به منظور برقراری ارتباط بهتر بین سواران، به چهار جایگاه رو به روی هم مجهز خواهد شد. سقف آن نیز مانند فولکس واگن بیتل، به شکل منحنی طراحی شده است. طراحان اپل در حال آزمایش صندوق عقبی هستند که به منظور دسترسی آسانتر، می تواند به طور اتوماتیک بالا بیاید و در صورت عدم استفاده به پایین برود.

طبق بعضی گزارش ها، طراحان این خودرو در حال کار بر روی نمایشگر های بزرگی هستند که در پشت جایگاه ها قرار می گیرند و مکان آن ها قابل تنظیم است. جانی آیو، رهبر سابق طراحی اپل نیز هنوز به عنوان مشاور روی این پروژه کار می نماید. او در سال 2019 اپل را ترک کرد و تجارت طراحی مستقل LoveFrom را شروع کرد. جانی آیو می گوید: سازندگان باید به سمت عجیب بودن طراحی خودرو بروند و سعی ننمایند حسگر های آن را پنهان نمایند.

او بعلاوه گفت اپل امیدوار است که بتواند با گرفتن مجوز از اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها، خودرو هایی بدون فرمان و پدال ترمز معرفی کند. شایعه شده است که تیم خودروی اپل تعدادی ویدئوی نمایشی برای معرفی فناوری خودران خود ضبط نموده است. طبق بعضی گزارش ها، اپل حتی در نظر دارد قابلیتی را معرفی کند که به مسافران و راننده اجازه می دهد در حالی که ماشین بطور خودران رانندگی می نماید، بخوابند. عرضه خودروی اپل احتمالا تا چند سال آینده اتفاق نخواهد افتاد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "افشای جزئیات نو از طراحی خودرو آینده اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای جزئیات نو از طراحی خودرو آینده اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید