بیشتر آلمانی ها از تغییر دولت در کشورشان استقبال می نمایند

به گزارش دانلود باران، نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می دهد که بیشتر شهروندان آلمانی خواستار تغییر دولت و سیاست های آن در بسیاری زمینه ها هستند.

بیشتر آلمانی ها از تغییر دولت در کشورشان استقبال می نمایند

به گزارش گروه بین الملل دانلود باران به نقل از روزنامه زوددویچه سایتونگ، نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می دهد که بیشتر شهروندان آلمانی خواستار تغییرات سیاسی در مواضع دولت خود هستند.

بر اساس نتایج نظرسنجی موسسه آلنزباخ بیش از 60 درصد شهروندان آلمانی خواستار تغییرات گسترده دولتی هستند و بیش از 67 درصد هم در خیلی زمینه ها خواستار اتخاذ رویکرد جدیدی هستند. به این ترتیب این نظر سنجی تمایل بالا به تغییر جهت سیاسی را به اندازه ای در بین شهروندان نشان می دهد که تا به حال در نظر سنجی های اجرا شده از طرف این موسسه بی سابقه بوده است.

بسیاری نظر سنجی های هفته های اخیر هم نشان می دهد که شهروندان اشتیاق زیادی به حزب سبز و سیاست های نامزد صدر اعظمی از این حزب نشان می دهند.

نتایج این نظر سنجی همچنین نشان می دهد که حدود 55 درصد شرکت کنندگان در این نظر سنجی یک تغییر رویکرد در سیاست های دولت در مسئله حفاظت از آب و هوا و محیط زیست را اولویت می دانند. در زمینه سیاست مهاجرت و پناهندگی 54 درصد شهروندان چنین دیدگاهی دارند. مسائل بازنشستگی، آموزش، مبارزه با کرونا و مسئله بازار مسکن در صندلی های بعدی قرار گرفته است.

محبوبیت اتحادیه احزاب متحد مسیحی با نامزدی آرمین لاشت به عنوان نامزد صدر اعظمی آینده آلمان کاهش چشمگیری داشته است و در مقابل آنالنا بائربوک، نامزد صدر اعظمی از حزب سبز از محبوبیت بالایی در بین شهروندان برخوردار است.

نتخابات سراسری آلمان در پاییز آینده برگزار خواهد شد و با اعلام کناره گیری مرکل، این کشور باید شاهد شروع دوره ای جدید باشد.

مرکل اعلام نموده است که در دور بعد نامزد صدراعظمی آلمان نخواهد شد و بعد از چهار دور تکیه زدن بر کرسی قدرت می خواهد این سمت را تحویل شخص دیگری بدهد.

مرکل از سال 2005 به این سو، چهار دوره پیاپی صدراعظم آلمان و بیش از هر سیاستمدار دیگری در این سمت بوده است.

در حالی که در بدنه حزب دموکرات مسیحی، مارکوس زودر، رئیس حزب سوسیال مسیحی از محبوبیت بیشتری برخوردار بود، رهبران و مسئولان این حزب چندی پیش در همایش مجازی خود رأی به نامزدی آرمین لاشت برای صدراعظمی آینده آلمان از اتحادیه احزاب متحد مسیحی دادند.

مقامات حزب سبز آلمان هم به اتفاق آرا، آنالنا باربوک را به عنوان نامزد صدراعظمی آینده کشورشان از این حزب انتخاب کردند.

اولاف شولتز که در زمان حاضر وزیر دارایی آلمان و معاون مرکل است هم از سوی حزب سوسیال دموکرات با گرایش چپ میانه به عنوان نامزد پُست صدراعظمی این کشور معرفی شده است

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بیشتر آلمانی ها از تغییر دولت در کشورشان استقبال می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشتر آلمانی ها از تغییر دولت در کشورشان استقبال می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید