با معروف ترین رستوران های ترکی لندن آشنا شویم

به گزارش دانلود باران، یکی از بی مثال ترین غذاها در کل جهان، مربوط به کشور ترکیه هستند. این کشور آشپزی و غذاهای بسیار بی بدیل و لذیذی داشته که بیشتر با گوشت آماده می گردند. امپراطوری عثمانی جز وسیع ترین امپراطوری های جهان در کل ادوار بود. با روی کار آمدن عثمانی ها در این منطقه، فرهنگ و سنت مردم تغییر پیدا کرد و در زمان سلطنت سلطان سلیمان به اوج شکوفایی خود رسید. آشپزی نیز از این موضوع جدا نخواهد بود. آشپزی ترکی را می توان ترکیبی از آشپزی آفریقای شمالی، خاورمیانه، آناتولیا و بالکان دانست. در بعضی از کشورهای جهان رستوران های ترکی وجود داشته که می توان بی مثال ترین غذاهای ترکی را در آنها امتحان کرد. با ما در مقاله بهترین رستوران های ترکی لندن همراه شوید تا شما را با معروف ترین رستوران های ترکی لندن آشنا کنیم.

با معروف ترین رستوران های ترکی لندن آشنا شویم

رستوران Hala

در بین معروف ترین رستوران های ترکی لندن، رستوران Hala بدلیل داشتن غذاهایی مختص گیاهخواران در منوی خود بسیار معروف است. این رستوران در منطقه هرنگی در سال 2002 افتتاح شده و مدیریت آن به دست یک خانواده ترکی است. Hala فضایی بسیار آرام و محبت آمیز ای دارد که هر میهمانی کوچک و بزرگی را می توان در آن برگزار کرد. در این رستوران یک اتاق جداگانه نیز برای میهمانی ها در نظر گرفته شده که می توانید آن را از قبل رزرو کنید. این رستوران علاوه بر غذاهای گیاهی به غذاهایی مانند ایچلی کوفته و مانتی مشهور است که حتما آنها را امتحان کنید. یکی از ویژگی های مثبت Hala این است که اگر به مواد غذایی حساسیت داشته باشید، سرآشپز رستوران این موضوع را در نظر می گیرد.

رستوران Gökyüzü

اگر غذاهای ترکی مدیترانه ای را دوست دارید، حتما به یکی از 4 شعبه رستوران Gökyüzü در لندن بروید. در این رستوران غذاها به بی مثال ترین شکل و با بهترین طعم ارائه می شوند. در Gökyüzü اگر بخواهید از هر کدام از غذاها به مقدار کمی در اختیار شما قرار می گیرد تا انتخاب بهتری داشته باشید. پرطرفدارترین غذای این رستوران، Full Platter بوده که هزینه آن حدود 46.5 پوند می گردد. این غذای بسیار خوشمزه تلفیقی از غذاهایی مانند دونر جوجه و گوسفند، برنج و بلغور، شیش جوجه، شیش گوسفند، بال جوجه، دنده گوسفند و کباب آدانا است.

رستوران Antepliler

در منطقه هرینگی شهر لندن، رستوران ترکی به نام Antepliler وجود دارد. این رستوران که در سال 2003 میلادی توسط افرادی از شهر Gaziantep تاسیس شد، دارای فضای خانوادگی و دلنشینی است. رزرو میز در این رستوران به وسیله تلفن 02088025588 و وبسایت آن صورت می گیرد. در منوی این مورد از بهترین رستوران های ترکی لندن اقسام غذاهای ترکی دیده می شوند. هزینه یک وعده غذا برای دو نفر به همراه نوشیدنی تقریبا 45 پوند هست.

رستوران Yeni

در استانبول یکی از رستوران های پرطرفدار، رستوران yeni است. این رستوران در خیابان بیک لندن شعبه دو خود را در سال 2013 افتتاح کرد. این خیابان بسیار پرتردد و شلوغ بوده و به همین دلیل، افراد بسیاری به این رستوران می فرایند. رزرو میز در این رستوران هم به وسیله شماره تلفن 02034751903 و هم وبسایت انجام می گیرد. در منوی این رستوران غذاهای بسیار متنوع و باکیفیتی را می توان انتخاب کرد. در بین دسرهای این منو دسر کادایف را حتما امتحان کنید. در این دسر از بستنی شیر بوفالو استفاده شده است. در این رستوران برای دو نفر باید چیزی حدود 140 پوند هزینه کرد.

رستوران Diyarbakir

یکی از بصرفه ترین رستوران های ترکی در لندن، رستوران Diyarbakir است. غذای دو نفر در رستوران Diyarbakir چیزی حدود 30 پوند می گردد که حتی امکان کمتر شدن آن نیز وجود دارد. رزرو میز در این رستوران هم به وسیله تلفن 02088092777 و هم وبسایت آن انجام می گیرد. در Diyarbakir صبحانه نیز سرو می گردد و در منوی خود برای گیاهخواران و بچه ها گزینه هایی در نظر گرفت. نام این رستوران نشات گرفته از نام شهری در ترکیه است. اگر به این رستوران می روید، حتما دوغ و کباب آن را تست فرمایید.

منبع: همگردی

به "با معروف ترین رستوران های ترکی لندن آشنا شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با معروف ترین رستوران های ترکی لندن آشنا شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید