تا به امروز شرایط احیای 40 سالن سینما در حوزه زیرساخت ها مهیا شده است

به گزارش دانلود باران، ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، تا به امروز شرایط احیای 40 سالن سینما در حوزه زیرساخت ها مهیا شده است.

تا به امروز شرایط احیای 40 سالن سینما در حوزه زیرساخت ها مهیا شده است

محمد خزاعی، رئیس سازمان امور سینمایی و سمعی بصری در بازدید از پروژه برج هنر اسلامی اظهار کرد: سفرهای استانی در سازمان سینمایی براساس تاکیدات وزیر محترم و به منظور تحقق عدالت فرهنگی برای اولین بار در سطح کشور در حوزه سینما با هدف آنالیز و احصای توانمندی ها و ظرفیت های سینمایی استان ها، یاری به توسعه فضاها و سالن های سینما، تجهیز دفاتر انجمن های سینمای جوان در استان ها، بالا بردن ظرفیت های فراوریی استان، یاری به همیاری و مشارکت ها در استان از جمله اهداف این سفرها است.

وی با بیان اینکه در این سفرها شرایط احیای 40 سالن سینما در حوزه زیرساخت ها مهیا شده، گفت: در این سفرها کوشش می گردد که فرصت هایی را فراهم کنیم که در سراسر استان ها برای فراوریات سینمایی شرایط لازم ایجاد گردد و ما بر روی فراوری آثار فاخر در استان ها و توجه به موضوعاتی که در استان ها مهم است و مغفول مانده و می تواند از زبان سینما بیان و جامعه منتقل گردد تاکید داریم، امید است که بتوانیم این ظرفیت ها را تقویت کنیم.

رئیس سازمان سینمایی کشور توضیح داد: بر این اساس یک حرکت پیمایشی در سطح استان ها شروع شده است و با تمام فیلمسازان و دست اندرکاران و فعالان حوزه سینما در استان ها ملاقات می گردد و جلسات مکرری با مسئولان استان ها در راستای تبیین نقش سینما در حوزه فرهنگی و تاثیرگذاری و برنامه ریزی برای امسال و نقاط قوت و ضعف و پیش بینی برای سال آینده نیز برگزار می گردد.

خزاعی توضیح داد: سفر به استان ایلام هشتمین سفر استانی است که در طول سفرهای گذشته به استان های مختلف کشور صورت گرفته و تا به امروز نتایج بسیار خوبی حاصل و تفاهمات و توافقات خوبی در مراکز استان ها منعقد شده است، در این سفرها مسائل استان ها ارزیابی و پیگیری می گردد.

خزاعی با بیان اینکه دفاتر انجمن سینمای جوان در سراسر استان ها احیا می گردد، ابراز امیدواری کرد با حمایت مسئولان استان و نهادهای فرهنگی دیگر در سطح استان، شاهد اتفاقات خوبی در حوزه سینما در استان باشیم.

منبع: همگردی

به "تا به امروز شرایط احیای 40 سالن سینما در حوزه زیرساخت ها مهیا شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا به امروز شرایط احیای 40 سالن سینما در حوزه زیرساخت ها مهیا شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید