تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس بعد از بازی های تیم ملی، پرسپولیس آماده پرداخت بدهی سوشا مکانی و شایان مصلح

به گزارش دانلود باران، خبرگزاری خبرنگاران- باشگاه پرسپولیس مبلغ بدهی سوشا مکانی و شایان مصلح را آماده نموده است.

تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس بعد از بازی های تیم ملی، پرسپولیس آماده پرداخت بدهی سوشا مکانی و شایان مصلح

به گزارش دانلود باران، باشگاه پرسپولیس مسئله ای برای پرداخت بدهی دو طلبکار داخلی اش ندارد. باشگاه پرسپولیس بدهی دو طلبکار داخلی خود یعنی سوشا مکانی و شایان مصلح را آماده نموده و مسئله ای برای پرداخت آن ندارد، اما همچنان نسبت به مطالبات سوشا اعتراض دارد. بر همین اساس خبردار شدیم باشگاه پرسپولیس احتمالا بدهی مصلح را پرداخت می نماید اما هم چنان با اعتراض به مبلغ بدهی سوشا مکانی قصد ندارد این بدهی را پرداخت نموده و منتظر است بار دیگر کمیته انضباطی و استیناف در این مورد تصمیم گیری نمایند. از این رو به احتمال زیاد در موعد مقرر فقط بدهی مصلح پرداخت می گردد نه سوشا.

- سعید آقایی این روزها با انجام تمرینات اختصاصی به دنبال راه یافتن به دنبال ترکیب اصلی است. ابتلای سعید آقایی به کرونا، بی شک بدترین خبری بود که او و کادر فنی پرسپولیس دریافت کردند. آقایی کرونا گرفت تا هم حضور در بازی های لیگ قهرمانان آسیا را از دست بدهد و هم صندلی اصلی اش را در ترکیب ثابت پرسپولیس. آقایی اگرچه به تمرینات بازگشت اما وحید امیری به قدری در دفاع چپ خوب کار نموده و جا افتاده بود که آقایی باید به بهترین شرایط آمادگی می رسید. حالا با توجه به تعطیلی لیگ و فرصت خوبی که در اختیار آقایی قرار گرفته، او تمام کوششش را به کار خواهد گرفت تا علاوه بر دریافت صندلی از دست رفته اش در پست دفاع چپ، بتواند یک بار دیگر خودش را در سطح تیم ملی مطرح کند. آقایی بی شک راه سختی برای رسیدن به ترکیب اصلی و رقابت با وحید امیری خواهد داشت.

- به نظر می رسد جعفر سمیعی علاقه مند است تیم پرسپولیس را در رشته فوتسال نیز فعال کند. بعضی شنیده ها حاکی از آن است که احتمال تیمداری پرسپولیس در فوتسال نیز وجود دارد. در سال های اخیر کوشش زیادی برای تیمداری استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر فوتسال اجرا شده تا به رونق این رشته یاری کند که ثمربخش نبوده است. سال گذشته استقلال تا مرز حضور در لیگ برتر فوتسال هم پیش رفت اما پس از مخالفت سازمان لیگ فوتسال با اضافه شدن تیمی جدید به لیگ برتر، این باشگاه در خرید امتیاز تیم لیگ رجحان هم ناکام ماند تا تیمداری استقلال منتفی گردد.

حالا شنیده می گردد پرسپولیس میخواهد به فوتسال برگردد. با توجه به علاقه جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به فوتسال و رابطه خوبی که با وحید شمسایی دارد، او برای تیمداری پرسپولیس در فوتسال ابراز تمایل نموده اما باید برای این مهم اسپانسری پیدا کند و همچنین نحوه حضور این تیم در لیگ برتر هم تعیین گردد. یعنی یا سازمان لیگ سهمیه ای به این تیم اختصاص دهد یا اینکه امتیازی خریداری گردد که قرار است به زودی در این باره تصمیم گیری گردد.

- ابراهیم شکوری برای انجام کاری همراه جعفر سمیعی به فدراسیون فوتبال رفت. ابراهیم شکوری، سخنگوی باشگاه پرسپولیس که همراه جعفر سمیعی در فدراسیون فوتبال حضور پیدا نموده بود، در خصوص زمان تمدید قرارداد با بازیکنانی که قراردادشان به سرانجام می رسد گفت: حضور ما در فدراسیون ربطی به احکام کمیته انضباطی نداشت و برای کار دیگری به فدراسیون آمدیم.

او در پاسخ به این که قرارداد بازیکنان پرسپولیس بالاخره قرار است چه زمانی تمدید گردد گفت:

انجام می گردد. ماشاالله الان بیشتر بچه های ما در تیم ملی هستند. به تیم ملی بپردازیم. امیدوارم تیم ملی صعود کند و بعد از بازگشت بچه ها از تیم ملی با آن ها تمدید می کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس بعد از بازی های تیم ملی، پرسپولیس آماده پرداخت بدهی سوشا مکانی و شایان مصلح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس بعد از بازی های تیم ملی، پرسپولیس آماده پرداخت بدهی سوشا مکانی و شایان مصلح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید