خاص ترین دستیار لیگ بیست و دوم کیست؟

به گزارش دانلود باران، همانطور که حضور ژوزه مورایس دستاوردی برای فوتبال ایران محسوب می گردد، این مربی دستیاران سرشناسی را نیز با خود به ایران آورده است.

خاص ترین دستیار لیگ بیست و دوم کیست؟

نفس ها برای شروع لیگ بیست و دوم از همین حالا به تپش افتاده؛ جایی که بار دیگر شاهد رقابت نفس گیر استقلال، پرسپولیس، سپاهان و سایر مدعیان خواهیم بود و در این بین اضافه شدن بعضی مربیان به کادر فنی تیم های ایرانی جذابیت آن ها را دوچندان نموده است.

یکی از این چهره های ویژه هوگو آلمیدار است که با سابقه بیش از یک دهه حضور در بالاترین سطح فوتبال اروپا و بازی در 5 کشور مختلف توانسته به 9 عنوان قهرمانی دست پیدا کند که البته شاخص ترینشان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با مورینیو در پورتو به شمار می رود.

آلمیدا طی دو هفته گذشته در باغ فردوس یکی از پرکارترین دستیاران مورایس بود و همانطور که در تصاویر تعیین است با دقت بازیکنان تیم را برای شناسایی توانایی های آن ها زیر نظر دارد.

آلمیدا که در تیم ملی پرتغال نیز مهره ای قابل اعتنا بود و توانست در جام ملت های اروپای 2012 مقام سومی این قاره را نیز کسب کند، در طول دوران حضور در تیم ملی پیروز به ثبت 19 گل در 57 مسابقه شد و حالا با این رزومه پربار به ایران آمده و قرار است سپاهان را در کنار مورایس برای کسب ششمین قهرمانی لیگ برتر همراهی کند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "خاص ترین دستیار لیگ بیست و دوم کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاص ترین دستیار لیگ بیست و دوم کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید