سرمربیان دو تیم مقاومت و مس رفسنجان پس از بازی چه گفتند؟

به گزارش دانلود باران، در نخستین بازی از مرحله یک چهارم نهایی پلی آف دو تیم مقاومت یزد و مس رفسنجان، تیم مقاومت یزد پیروز شد با نتیجه 3 بر 2 از سد تیم مس رفسنجان عبور کند.

سرمربیان دو تیم مقاومت و مس رفسنجان پس از بازی چه گفتند؟

اسماعیل بادرنگین سرمربی تیم والیبال مس رفسنجان پس از شکست تیمش مقابل مقاومت یزد گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. یک خسته نباشید ویژه به بازیکنانم که امروز عملکرد عالی داشتند و تمام برنامه هایمان را در زمین پیاده کردند اما گاهی اتفاقاتی رخ می دهد که نمی دانیم سهوی یا عمدی است.

وی تاکید نمود: تصمیمات داوری در زمان ویدئوچک عجیب بود و این تصمیمات در روحیه بازیکنانمان تأثیر می گذارد. کوشش تیم ما برای بقا در لیگ برتر بود. اما گاهی اتفاقات این چنینی شرایط را تغییر می دهد.

سرمربی تیم مس رفسنجان اضافه نمود: نمی دانم چرا باید شب بازی داور مسابقه تغییر کند! در امتیازات حساس تصمیمات عجیبی گرفته شد. اظهار نظر را به کارشناسان داوری می سپارم. در 48 ساعت به جامانده تا بازی دوم کوشش خواهیم کرد تا تیم را ریکاوری کنیم.

علیرضا طلوع کیان سرمربی تیم والیبال مقاومت یزد نیز پس از پیروزی تیمش گفت: شرایط پلی آف با مرحله گروهی بسیار فرق دارد. نوسان بازی امروز زیاد بود. هنوز اتفاقی رخ نداده و اظهار نظرهای خود را پس از انتها بازی ها بیان خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سرمربیان دو تیم مقاومت و مس رفسنجان پس از بازی چه گفتند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربیان دو تیم مقاومت و مس رفسنجان پس از بازی چه گفتند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید