سلوکی: حضور مربی خارجی سطح بالا در هندبال بانوان بسیار موثر خواهد بود

به گزارش دانلود باران، نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال گفت: ما در حال حاضر در آموزش احتیاج به برنامه ریزی بیشتری داریم و حضور مربی خارجی سطح بالا در هندبال بسیار موثر است.

سلوکی: حضور مربی خارجی سطح بالا در هندبال بانوان بسیار موثر خواهد بود

به گزارش دانلود باران، الهام سلوکی در خصوص زمان شروع دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان گفت: دور دوم به خوبی برگزار گردید و دوستان به خوبی پروتکل ها رو رعایت کردند. چندین میزبان داریم ولی سعی می کنیم دور سوم در تهران باشد و پروتکل ها را در همین جا خودمان رصد کنیم.

وی تاکید نمود: تیم کربنات سدیم از تیم های جوان است که سال جاری به لیگ پیوسته است. در ابتدا نیز قرار بود تا سرانجام حضور داشته باشد و هیچ دلیلی برای عدم حضور این تیم وجود ندارد. مسئله ای که برای این تیم پیش آمد، ممکن است برای هر تیم دیگری حتی در سایر رشته ها هم پیش بیاید.این تیم دچار کرونا شد. جلسه کمیته انضباطی در خصوص این تیم روز گذشته برگزار گردید و نتیجه آن طی روزهای آینده به باشگاه اعلام می گردد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال در پاسخ به این سوال که آیا کربنات سدیم مدارک خود را ارسال نموده است، گفت: بله. کادر و بازیکنان این تیم به کرونا مبتلا شدند و خوشبختانه حال خوبی دارند.

سلوکی در پاسخ به این سوال که آیا این تیم در دور سوم حضور خواهد داشت، تاکید نمود: باید بازی های آنها برگزار گردد و منتظر باشیم جلسه کمیته مسابقات نیز برگزار گردد.

وی اضافه کرد: ما در حال حاضر در آموزش احتیاج به برنامه ریزی بیشتری داریم و حضور مربی خارجی سطح بالا در هندبال بسیار موثر است. قصد ما و باشگاه اشتهادسازه بر این است که مربی را جذب کنیم که سطح خوبی داشته باشد. حضور چنین مربی به هندبال بانوان یاری می نماید و سعی می کنیم در سایر رده ها نیز از این سرمربی استفاده کنیم.

سلوکی توضیح داد: رزومه چندین مربی گرفته شده و در حال آنالیز هستیم و باید ببینیم در نهایت فدراسیون و باشگاه با کدام گزینه به توافق می رسند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی دانلود باران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سلوکی: حضور مربی خارجی سطح بالا در هندبال بانوان بسیار موثر خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلوکی: حضور مربی خارجی سطح بالا در هندبال بانوان بسیار موثر خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید