صبحانه ای شاهانه برای یک آدینه دلپذیر

به گزارش دانلود باران، تحقیقات نشان داده کسانی که صبحانه می خورند بیشتر از کسانی که از خوردن آن سر باز می زنند در وزن ایده آل خود می مانند و دچار اضافه وزن نمی شوند.

صبحانه ای شاهانه برای یک آدینه دلپذیر

صبحانه یک وعده غذایی مهم به شمار می رود. صبحانه ها به شما یاری می نمایند که یک روز پر انرژی و خیلی خوب داشته باشید. این صبحانه شاهانه و مقوی می تواند آغاز یک روز خوب و پر نشاط برای شما باشد. با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید تا طرز تهیه مافین ژامبون و نان تست را یاد بگیرید.

مواد لازم برای مافین ژامبون و نان تست

  • 300 گرم ژامبون مرغ
  • 6 عدد تخم مرغ
  • یک و 1/4 فنجان شیر
  • 1/4 قاشق چای خوری نمک
  • 2 فنجان پنیر چدار رنده شده
  • 7 فنجان نان تست مکعبی شده 2x2 سانت
  • فلفل سیاه به مقدار لازم

طرز تهیه مافین ژامبون و نان تست

قرار نیست برای خوردن یک صبحانه متفاوت حتما به یک رستوران گران بروید و کلی پول خرج کنید. خودتان به راحتی این صبحانه را آماده نمایید.

مرحله اول

ابتدا ژامبون ها را مکعبی خرد کنید و داخل تابه ای تفت دهید تا طلایی گردد. مقداری از آن را نگه دارید.

مرحله دوم

نان ها را مکعبی خرد کنید و داخل یک کیسه محکم قرار دهید. تخم مرغ ها را خوب بزنید و شیر و نمک و فلفل را به آن اضافه نمایید و روی نان ها داخل کیسه بریزید و ژامبون های سرخ شده را هم اضافه کنید. سپس یک و 1/2 فنجان پنیر چدار را اضافه نمایید و با احتیاط کیسه را تکان دهید تا مواد داخل آن خوب مخلوط شوند. کیسه را محکم ببندید و به مدت 30 دقیقه داخل یخچال بگذارید تا نان ها نرم شوند.

مرحله سوم از مافین ژامبون و نان تست

فر را با 180 درجه سانتی گراد گرم می کنیم. همه مواد داخل کیسه را داخل قالب کمربندی بریزید و روی آن ها 1/2 پنیر چدار به جای مانده و ژامبون سرخ نشده به جای مانده را بریزید و به مدت 10 دقیقه داخل فر با حرارت 180 درجه سانتی گراد قرار دهید مافین ژامبون و نان تست شما آماده است. برای تماشا دستور غذاهای خوشمزه تهیه پلو بخارا اشتهاآور با روش ساده را بخوانید.

پیشنهاد مطالعه: اگر به دستورهای پخت شیرینی نوروز علاقه دارید، قطاب، خوشمزه ترین شیرینی نوروزی کرمانی ها را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "صبحانه ای شاهانه برای یک آدینه دلپذیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صبحانه ای شاهانه برای یک آدینه دلپذیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید