عکس، مشخصات و تصاویر گلکسی بوک 3 سامسونگ لو رفت!

به گزارش دانلود باران، زومیت نوشت: درحالی که فقط یک روز تا رویداد آنپکد سامسونگ به جای مانده، تصاویر و ویژگی های مدل استاندارد لپ تاپ گلکسی بوک 3 فاش شده است.

عکس، مشخصات و تصاویر گلکسی بوک 3 سامسونگ لو رفت!

سامسونگ فردا در رویداد آنپکد 2023 از سری گلکسی S23 در کنار لپ تاپ های خانواده گلکسی بوک 3 رونمایی خواهد نمود. طی چند هفته گذشته، طراحی و مشخصات گلکسی بوک 3 پرو، گلکسی بوک 3 اولترا و گلکسی بوک 3 360 فاش شده و امروز تصاویر و مشخصات نسخه استاندارد این محصول دردسترس قرار گرفته است.

تصاویر تازه گلکسی بوک 3 استاندارد، این محصول را با وضوح بالا به نمایش می گذارند و علاوه براین مشخصات کامل دستگاه فاش شده است. طبق گزارش سم موبایل، این لپ تاپ از صفحه نمایش 15.6 اینچی Full HD بهره خواهد برد ولی نمی دانیم پنل آن LCD است یا OLED. این محصول به پردازنده نسل سیزدهم Core i5 یا Core i7 اینتل مجهز خواهد شد و از دیگر ویژگی های آن می توان به دو پورت USB C، درگاه HDMI با ابعاد کامل، دو پورت USB A با استاندارد USB 3.2، یک اسلات کارت microSD و جک 3.5 میلی متری هدفون/میکروفون اشاره نمود.

طبق گزارش ها، ضخامت گلکسی بوک 3 معادل 15.4 میلی متر و وزن آن فقط 1.56 کیلوگرم خواهد بود. این دستگاه یک اسلات SSD اضافه دارد که می توان از آن برای افزایش فضای ذخیره سازی بهره گرفت. مدل پایه این لپ تاپ با 256 گیگابایت حافظه PCIe 4.0 NVMe SSD و 8 گیگابایت رم LPDDR5 عرضه خواهد شد. البته انتظار می رود مدل های دیگر این دستگاه با رم و حافظه ذخیره سازی بیشتر دردسترس قرار گیرند.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "عکس، مشخصات و تصاویر گلکسی بوک 3 سامسونگ لو رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس، مشخصات و تصاویر گلکسی بوک 3 سامسونگ لو رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید