فرصت ارسال مدارک سهمیه منطقه ها محروم در آزمون دستیاری تمدید شد

به گزارش دانلود باران، مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: مهلت ارسال مدارک داوطلبان متقاضی سهمیه منطقه ها محروم در چهل و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی تمدید شد.

فرصت ارسال مدارک سهمیه منطقه ها محروم در آزمون دستیاری تمدید شد

به گزارش گروه دانشگاه دانلود باران، داوطلبان متقاضی سهمیه منطقه ها محروم در چهل و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی که در فرم ثبت نام خود متقاضی استفاده از سهمیه بومی منطقه ها محروم بوده اند و در بازه زمانی اعلام شده پیروز به تکمیل مدارک خود نشده اند، می توانند در فرصت اعلامی نسبت به تکمیل مدارک اقدام نمایند.

داوطلبان می توانند از روز دوشنبه 16 خرداد تا روز چهارشنبه 18 خرداد با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ارسال نقص مدارک سهمیه بومی منطقه ها محروم خود اقدام نمایند.

مرکز سنجش آموزش پزشکی تاکید نموده است داوطلبان در این مرحله مجاز به انتخاب و یا تغییر منطقه انتخابی خود در فرم ثبت نام نیستند.

به گزارش مهر، چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی صبح پنجشنبه 22 اردیبهشت ماه 1401 در تعداد 32 حوزه امتحانی و 30 شهر کشور برگزار گردید.

در این دوره از آزمون تعداد 12 هزار و 725 نفر در چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی ثبت نام کردند که از این تعداد 11 هزار و 847 نفر حائز شرایط بودند. از میان افراد واجد شرایط تعداد 11 هزار و 67 نفر کارت ورود به جلسه خود را دریافت کردند. تعداد 5 هزار و 861 نفر معادل 46 درصد از داوطلبان مرد و 6 هزار و 864 نفر معادل 54 درصد از داوطلبان زن بودند.

نتایج اولیه نیمه دوم خردادماه 1401 اعلام می گردد و پس از اعلام نتایج اولیه، انتخاب رشته صورت می گیرد.

پیش از این قرار بود آزمون دستیاری دوره چهل و نهم در 5 اسفندماه 1400 برگزار گردد که پس از برگزاری شورای آموزش پزشکی و تخصصی، مقرر شد آزمون در اردیبهشت ماه سال 1401 برگزار گردد، اما همچنان بعضی از داوطلبان معترض عدم اعلام رای دیوان عدالت اداری مبنی بر تعویق زمان آزمون و به روز رسانی منابع آزمون بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فرصت ارسال مدارک سهمیه منطقه ها محروم در آزمون دستیاری تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت ارسال مدارک سهمیه منطقه ها محروم در آزمون دستیاری تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید