قربانی: شرایط پیچیده است ولی می جنگیم تا در لیگ برتر بمانیم، مسئولان استان فارس از خواب زمستانی بیدار شوند

به گزارش دانلود باران، مدافع تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز به این نکته اذعان کرد که برای ماندن در لیگ کار سختی دارند، ولی تا آخرین هفته برای رسیدن به هدف شان خواهند جنگید.

قربانی: شرایط پیچیده است ولی می جنگیم تا در لیگ برتر بمانیم، مسئولان استان فارس از خواب زمستانی بیدار شوند

سیروان قربانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی دانلود باران، درباره آخرین شرایط تیمش در بازی های لیگ برتر گفت: در یک مقطع بازیکنان ما ناامید شده بودند، ولی خوشبختانه الان جو تیم بهتر است. در فوتبال ممکن است هر تیمی با بحران نتیجه گیری روبرو گردد، ولی این علت نمی گردد بگوییم که کلانتری عملکرد بدی در فجر داشته است. ایشان برای تیم زحمت کشید و حالا هم راهنمایی تیم به آقای سرآسیایی سپرده شده است. کادر فعلی هم کوشش می نماید تا تیم در بازی های بعدی نتایج لازم را بگیرد و در نهایت در لیگ برتر بمانیم.

مدافع تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز در خصوص شانس بقای تیمش در لیگ برتر، خاطر نشان کرد: نمی دانم چه بگویم. نتیجه گرفتن در بازی های سرانجامی واقعاً سخت است و همه تیم ها خیلی سخت امتیاز از دست می دهند. شرایط پیچیده است، ولی ما تا آخرین بازی می جنگیم که تیم را در لیگ برتر نگه داریم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

وی راجع به عدم میزبانی تیمش در بازی های خانگی توضیح داد: دو استادیوم پارس و حافظیه در شیراز وجود دارند، ولی متأسفانه از آغاز لیگ مشکل داشتیم. امیدوارم مسئولان استانی در شیراز از خواب زمستانی بیدار شوند و شرایطی را فراهم نمایند که حداقل تا سرانجام لیگ در شیراز بازی کنیم و از حمایت طرفداران بهره ببریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "قربانی: شرایط پیچیده است ولی می جنگیم تا در لیگ برتر بمانیم، مسئولان استان فارس از خواب زمستانی بیدار شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قربانی: شرایط پیچیده است ولی می جنگیم تا در لیگ برتر بمانیم، مسئولان استان فارس از خواب زمستانی بیدار شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید