همکاری های ایسفا و انجمن صنفی فیلم کوتاه ایران توسعه می یابد

به گزارش دانلود باران، تهران (پانا) - هیأت مدیره انجمن صنفی فیلم کوتاه ایران با حضور در ستاد مرکزی انجمن سینمای جوانان ایران با مدیرعامل و معاونان این مجموعه ملاقات و گفت وگو کردند.

همکاری های ایسفا و انجمن صنفی فیلم کوتاه ایران توسعه می یابد

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در این ملاقات که با حضور مسعود امیری تیرانی؛ رئیس هیأت مدیره انجمن فیلم کوتاه ایران به همراه الهام آقالری، امیر توده روستا، کاوه قهرمان، رضا اسدی و بهمن دادفر در ستاد مرکزی انجمن سینمای جوانان برگزار گردید، توسعه همکاری های دوجانبه مورد تأکید نهاده شد.

در این ملاقات مهدی آذرپندار؛ مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران بر تعمیق و توسعه روابط و نقش ایسفا در سازوکارهای تصمیم گیری و تصمیم سازی فیلم کوتاه تأکید داشت.

بعلاوه امیری تیرانی؛ در مورد نحوه برگزاری شایسته تر جشنواره فیلم کوتاه تهران، گفتگو کرد و پیشنهاداتی درباره نحوه مشارکت فعال تر ایسفا در این رویداد بین المللی مطرح شد.

در این جلسه که علی جعفری، سعید پوراسماعیلی، طیبه فلکیان، آرش رصافی، میکائیل دیانی (معاونان) و محمدحسین امیری (مشاور مدیرعامل) نیز حضور داشتند بر ضرورت توسعه بسترهای اکران فیلم کوتاه و لزوم توجه بیشتر سیاست گذاران و مدیران سینمایی کشور به مقوله فیلم کوتاه نیز گفت وگو صورت گرفت.

منبع: خبرگزاری پانا

به "همکاری های ایسفا و انجمن صنفی فیلم کوتاه ایران توسعه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری های ایسفا و انجمن صنفی فیلم کوتاه ایران توسعه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید