گزینه های جانشینی گتوسو در ناپولی

به گزارش دانلود باران، سرمربی پیشین اینتر و سرمربی کنونی اسپتزیا از اصلی ترین گزینه های جانشینی جنارو گتوسو در ناپولی هستند.

گزینه های جانشینی گتوسو در ناپولی

به گزارش دانلود باران، جنارو گتوسو که قرارداد کنونی اش با باشگاه ناپولی در انتها فصل جاری به انتها می رسد و جدایی اش از این تیم ایتالیایی قطعی به نظر می رسد، گفته می گردد با باشگاه فیورنتینا برای عقد قراردادی دو ساله به توافق رسیده است و از تابستان پیش رو راهنمایی بنفش پوشان فلورانس را برعهده خواهد گرفت.

منابع مختلف خبر داده اند که آئورلیو دلورنتیس رئیس باشگاه ناپولی و جنارو گتوسو برای انتها همکاری با یکدیگر در انتها فصل جاری به توافق رسیده اند، اکنون روزنامه کوریره دل متزوجورنو خبر می دهد مدیران این باشگاه ایتالیایی با لوچانو اسپالتی سرمربی پیشین تیم های رم و اینتر تماس گرفته اند.

در سوی دیگر روزنامه ایتالیایی ایل ماتینو چاپ ناپل نیز مدعی شده؛ وینچنزو ایتالیانو سرمربی کنونی اسپتزیا اصلی ترین کاندیدای جانشینی گتوسو در ناپولی است، به خصوص اگر تیم تحت راهنماییش به سری B سقوط کند.

رسانه های ایتالیایی همچنین از ایوان جوریچ سرمربی هلاس ورونا، روبرتو دی زربی سرمربی ساسولو و پائولو فونسکا سرمربی رم به عنوان دیگر گزینه های مدنظر ناپلی ها یاد نموده اند.

ناپولی که با گتوسو در فصل 20-2019 فاتح جام حذفی ایتالیا شد، در حال حاضر هم با 63 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی سری A است و در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گزینه های جانشینی گتوسو در ناپولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه های جانشینی گتوسو در ناپولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید