5 اپلیکیشن برتر تناسب اندام سال 2017

به گزارش دانلود باران، همه ما می دانیم که ورزش و تناب اندام جز کلیدی یک زندگی سالم است. طبق اظهارات انجمن قلب آمریکا (AHA)، فعالیت های فیزیکی می تواند به ترویج سلامتی قلب و عروق، کاهش کلسترول، فشار خون، بیماری های قلبی و کاهش سکته کمک کند. پس بهتر است که از همین امروز دست به کار شوید و از بیرون رفتن و ورزش کردن لذت ببرید.

5 اپلیکیشن برتر تناسب اندام سال 2017

این 5 اپلیکیشنی که قرار است به شما معرفی کنیم، با دقت زیادی انتخاب شده اند زیرا این اپلیکیشن ها با آیدیت های روزانه و اطلاعات با کیفیت بالا، به طور فعالانه سعی در آموزش صحیح، الهام بخشی و احساس قدرت بخشیدن به مخاطبان خود را دارند.

مهم نیست که چه نوع بدن و وزنی دارید. این اپلیکیشن ها به شما کمک خواهند کرد که تا همیشه سالم و روی فرم بمانید.

Fitbit

همانند مچ بند فیت بیت که یکی از معروف ترین برند های تناسب اندام است، اپلیکیشن آن نیز بسیار کارآمد است. اپلیکیشن Fitbit یک برنامه ایده آل برای شمردن گام ها و ردیابی سرعت، زمان و فاصله دویدن است. این اپلیکیشن به همینجا ختم نمی شود بلکه می تواند هرکاری را در هر زمانی که انجام می دهیم، محاسبه کند. برای مثال چه چیز هایی خورده اید، چه مقدار آب نوشیده اید و چه مقدار برای رسیدن به هدف خود پیشرفت کرده اید. آپشن های این اپلیکیشن تمام نشدنی است مخصوصا اگر آن را از طریق WI-fi به مچبندش وصل کنیم.

Couch-to-5k

رسیدن به 5 کیلومتر ، همانگونه که از اسمش پیداست، این یک اپلیکیشن عالی برای افرادی است که قصد دارند دویدن را شروع کنند و احساس می کنند که نیاز به مقداری تحرک و پیاده روی دارند. این اپلیکیشن بدن شما را برای دویدن آماده می کند به صورتی که در مراحل اول پیاده روی و مقدار کمی دویدن را شروع می کنید و به تدریج در مراحل بعد، سخت تر می شود. این اپلیکیشن به گونه ای طراحی شده است که بتواند با هفته ای 20 تا 30 دقیقه تمرین، پس از تنها 9 هفته شما را برای دویدن به فاصله 5 کیلومتر آماده کند. به علاوه با این برنامه حتی می شود بر روی تردمیل نیز دوید و نیازی نیست که همیشه بر روی GPS اتکا کرد.

30 Day Fit Challenge Workout

امروزه، چالش های چند روزه یکی از فرایند های بزرگ تناسب اندام است. این اپلیکیشن با یک چالش 30 رزه می تواند در یک ماه تناسب و سلامتی را به بدن برگرداند. تمرینات این اپلیکیشن به گونه ای طراحی شده است که از وزن بدن خود شخص استفاده می کند بنابراین اصلا نیازی به باشگاه های مجهز و تجملی تناسب اندام نیست. شما می توانید تمرینات این اپلیکیشن را در هرجایی و بسته به مقدار سختی که خودتان انتخاب می کنید، انجام دهید. این اپلیکیشن نیز می تواند پیشرفت های شما را ثبت کند.

Map My Run

اگر دویدن یکی از ورزش های مورد علاقه شما است یا اینکه دوست دارید قدم های بزرگ و طولانی بردارید، این برنامه را امتحان کنید. این اپلیکیشن بازخورد و مقدار کارایی شما را برآورد می کند و مانند این است که یک مربی ورزش دارید. در این اپلیکیشن می توان مکان های خوب پیاده روی و دویدن را پیدا کرد و مخاطبان می توانند مکان های خوبی که پیدا می کنند را ثبت کنند .همچنین می تواند فعالیت های دیگری غیر از دویدن را ثبت کند و با بیشتر مچبندهای تناسب اندام سازگار است.

Fitness Buddy

و اما پنجمین اپلیکیشن برتر سال، یک مربی خصوصی در گوشی شما. این اپلیکیشن با بیش از 1000 ویدیو و 4000 عکس و انیمیشن، می تواند شما را برای انجام بیش از 1700 تمرین راهنمایی کند. شما می توانید این کتابخانه قابل حمل را بر اساس گروه عضله ها یا نوع تجهیزات ورزشی دسته بندی کنید و حتی برنامه روتین خود را بسازید. از این اپلیکیشن می توان برای ردیابی و نشان دادن نمودار پیشرفت نیز استفاده کرد.

منبع: فوت و فن

به "5 اپلیکیشن برتر تناسب اندام سال 2017" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 اپلیکیشن برتر تناسب اندام سال 2017"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید