الزام به روزرسانی تجهیزات و ماشین آلات آتش نشانی آستارا

به گزارش دانلود باران، خبرنگاران/گیلان سرپرست شهرداری بندر مرزی آستارا، گفت: شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری در کوشش است تا ماشین آلات و تجهیزات آتش نشانی این بندر مرزی را به روز کند.

الزام به روزرسانی تجهیزات و ماشین آلات آتش نشانی آستارا

یاشار سلوکی، در آیین تجلیل از آتش نشانان بندر مرزی آستارا، اظهار کرد: آتش نشانان همواره در صف مقدم خدمت رسانی به هموطنان در حوادث غیرمترقبه هستند.

وی با بیان اینکه اطفای حریق و امدادرسانی، تکنیک ها و سختی های خود را دارد، ادامه داد: متأسفانه بخشی از ماشین آلات اطفا و تجهیزات مورد استفاده آتش نشانان در این بندر مرزی فرسوده است.

سلوکی با اشاره به اینکه طی دو دهه گذشته کوشش هایی شده است تا خودروی آتش نشانی با نردبان بلند و دیگر تجهیزات مدرن اطفای حریق به مجموعه خودروهای آتش نشانی اضافه شود، خاطر نشان کرد: خرید خودرو آتش نشان دارای نردبان بیش از 70 میلیارد ریال اعتبار احتیاج دارد که از توان شهرداری خارج است.

وی افزود: به همین دلیل رایزنی های با اعضای شورای اسلامی شهر شده است و امیدواریم که منتج به نتیجه شود.

سرپرست شهرداری آستارا در بخش دیگر سخنان خود از الزام ایجاد ایستگاه آتش نشانی دوم در این بندر مرزی اطلاع داد و توضیح داد: با توجه به گستره طولی شمال به جنوب آستارا و اقامت تعداد کثیری از شهروندان در شهرک عباس آباد، ایجاد این ایستگاه در آن منطقه از الزامات است.

وی یادآور شد: برای تحقق این هدف می توان از امکانات سایر ارگان ها و نهادها بهره مند شد.

به گزارش دانلود باران، در این مراسم از آتش نشانان با اهدای لوح و هدایا تجلیل به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "الزام به روزرسانی تجهیزات و ماشین آلات آتش نشانی آستارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الزام به روزرسانی تجهیزات و ماشین آلات آتش نشانی آستارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید