حضور مدیرعامل سرخ پوشان در منزل پیشکسوت پرسپولیس

به گزارش دانلود باران، مدیر عامل و مشاور مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با حضور در منزل پیشکسوت این تیم جویای مسائل پزشکی وی شدند.

حضور مدیرعامل سرخ پوشان در منزل پیشکسوت پرسپولیس

رضا درویش امروز همراه با محمود خوردبین، راهی منزل بیوک وطنخواه شد تا ضمن عیادت از وی با او ملاقات و گفتگو داشته باشند.

مدیرعامل پرسپولیس همچنین جویای مسائل پزشکی پیشکسوت پرسپولیس شد. قرار است در این ارتباط پیگیری های لازم صورت بگیرد. در جریان این ملاقات، حاضران خاطرات گذشته را نیز مرور کردند و از بزرگان پرسپولیس یاد شد.

رضا درویش، پیشکسوتان باسابقه و نامی پرسپولیس از جمله بیوک وطنخواه و محمود خوردبین را ذخائر ارزشمند پرسپولیس و مایه فخر و مباهات فوتبال ایران دانست.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: در آن زمان که بزرگانی، چون آقای وطنخواه فوتبال بازی می کردند، بیشترین سرگرمی و سرگرمی جمعیت ایران، همین فوتبال و ورزش بود. مردم و هواداران با پیروزی های همین قهرمانان دلخوش بودند. وطنخواه و هم دوره های او خاطرات خوشی را برای هواداران پرسپولیس و در کل برای مردم ایران رقم زدند.

در جریان این ملاقات از محمود خوردبین به عنوان فردی که هیچ گاه به تیم دیگری نرفت، به عنوان یکی از شناسنامه های پرسپولیس یاد شد.

خوردبین گفت: بیش از 50 سال تحت عناوین و مسئولیت های مختلف در خدمت پرسپولیس بودم و افتخار شاگردی بیوک وطنخواه را نیز داشته ام که سرمربی من بود.

منبع: فرارو

به "حضور مدیرعامل سرخ پوشان در منزل پیشکسوت پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور مدیرعامل سرخ پوشان در منزل پیشکسوت پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید