دانشگاه آزاد اصفهان فهرست رشته های بدون کنکور را بیان کرد خبرنگاران

به گزارش دانلود باران، دانشگاه آزاد اصفهان (خوراسگان) برای سال تحصیلی 1401-1400 در 29 رشته مقطع کارشناسی و 9 رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

دانشگاه آزاد اصفهان فهرست رشته های بدون کنکور را بیان کرد خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه دانلود باران، دانشگاه آزاد اصفهان (خوراسگان) در 29 رشته در مقطع کارشناسی و 9 رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

دانشگاه آزاد خوراسگان از سال 66 و با پذیرش 510 دانشجو شروع به کار کرد و اکنون بیش از 20 هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی دارد. 350 عضو هیات علمی در این دانشگاه مشغول تعلیم و تربیت دانشجویان هستند. تا به امروز بیش از 75 هزار نفر متخصص از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند.

دانشگاه آزاد خوراسگان در رشته های زبان و ادبیات فرانسه، مترجمی زبان انگلیسی، علوم تربیتی، روانشناسی، مدیریت بیمه، مدیریت صنعتی، مدیریت فرهنگی هنری، مدیریت امور بانکی، مدیریت کسب و کار های کوچک، مدیریت اقتصادی، حسابداری، هتل داری، شیمی، مهندسی آب، مهندسی برق، مهندسی شهرسازی، مهندسی کامپیوتر، بازسازی بنا های تاریخی، علوم ورزشی، علوم دامی، گیاه پزشکی، علوم و مهندسی صنایع غذایی، مهندسی فراوری و ژنتیک گیاهی، علوم و مهندسی باغبانی، مهندسی محیط زیست، علوم و مهندسی فضای سبز، علوم و مهندسی خاک، زمین شناسی و ریاضی در مقطع کارشناسی بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

همچنین این دانشگاه فارغ التحصیلان کاردانی را در در رشته های مدیریت دولتی، مدیریت تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر، مهندسی اجرایی عمران، آموزش و پرورش ابتدایی، حسابداری، تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی، مهندسی فراوریات گیاهی و مهندسی اجرایی عمران برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی و براساس سوابق تحصیلی دعوت نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دانشگاه آزاد اصفهان فهرست رشته های بدون کنکور را بیان کرد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد اصفهان فهرست رشته های بدون کنکور را بیان کرد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید