50 هنرمند ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی حضور دارند

به گزارش دانلود باران، گیتی مرتضوی، مسئول کارگروه صنایع خلاق از حضور 50 هنرمند ایرانی در حوزه هنرهای تجسمی در نمایشگاه هنر جهانی دبی خبر داد. این هنرمندان با 74 اثر هنری و مجسمه در نمایشگاه هنر جهانی دبی شرکت می کنند.

50 هنرمند ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی حضور دارند

مرتضوی گفت: برای تسهیل صادرات صنایع خلاق کشور، جمعی از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی (World Art Dubai) حضور خواهند داشت.

نمایشگاه هنر جهانی دبی، بزرگ ترین نمایشگاه آثار هنری مقرون به صرفه در منطقه است که با به نمایش گذاردن هزاران اثر از سراسر جهان، بهترین فرصت را برای کشف چشم اندازهای جدید در این حوزه فراهم می کند.

این نمایشگاه همه ساله در اواخر آوریل با حضور بیش از 2000 نفر از صاحبان گالری های هنری، مجموعه داران و هنرمندان از 25 کشور به مدت سه روز در مرکز تجارت جهانی برگزار می شود.

مرتضوی گفت: هفتمین دوره از نمایشگاه هنر جهانی دبی در تاریخ 17 فروردین ماه 1400 افتتاح می شود. امسال با همکاری نیوشا نیوژپور و شادی داوری آثار 50 نفر از هنرمندان ایرانی فعال در عرصه هنرهای تجسمی عرضه می شود. این آثار شامل نقاشی خط، تذهیب، آبستره و فیگوراتیو و مجسمه های دارای مؤلفه های ایرانی اسلامی است.

مرتضوی همچنین از برنامه های این کارگروه برای توسعه صادرات صنایع خلاق و ایجاد فرصت ارزآوری در این حوزه خبر داد. او خواستار مشارکت مسئولان ذی ربط از نهادهای مختلف برای بهبود شرایط این حوزه شد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران

به "50 هنرمند ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی حضور دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 هنرمند ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی حضور دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید