مد و زیبایی

معرفی هتل 4 ستاره تئاترو بوتیک در باکو

هتل تئاترو بوتیک باکو | Teatro Boutique Hotelبا موقعیت و قرارگیری خوبی که این هتل 4 ستاره دارد، امکان دسترسی آسان به جاذبه های باکو را برای شما فراهم می نماید. هتل تئاترو بوتیک باکو Teatro Boutique Hotel در نظامی و در خیابان رجبعلی قرار گرفته است. در متن زیر با مجله خبرنگاران...

28 فروردین 1401

کاربرد های انار برای سلامتی

مصرف انار فوق العاده برای سلامتی موثر است و فواید بسیاری برای سلامت پوست و مو، جلوگیری از کم خونی، بهبود سلامت قلب و درمان بیماری ها دارد. برای آشنایی با خواص بیشتری از انار با ما همراه باشید.

17 آبان 1400

خواص اعجاب انگیز آلوورا برای سلامتی

در اینجا به 8 مورد از خواص آلوورا در حفظ سلامت که البته از سوی دانشمندان به اثبات رسیده است، اشاره می کنیم.آلوئه ورا یک گیاه پر از خاصیت با فواید و خواص بی نظیر میباشد که علاوه بر تاثیر شگفت انگیز آن بر زیبایی پوست و مو برای درمان بسیاری از بیماری ها...

16 آبان 1400

رویدادآموزشی چاره جو در حوزه گیاهان دارویی در اردبیل برگزار گردید

خبرنگاران/اردبیل به همت مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاددانشگاهی استان اردبیل رویداد آموزشی چاره جو در حوزه گیاهان دارویی به صورت مجازی برگزار گردید.

13 آبان 1400

معرفی تخم زردک و خواص درمانی آن

زردک(Yellow carrot) از سبزیجات مشهور جهان محسوب می گردد و در آسیا، اروپا، شمال افریقا و احتمالاً منطقه مدیترانه کاشت می گردد. برخی معتقدند که انواع از آن در امریکا شمالی یافت و یا در آنجا اهلی شده است.

4 آبان 1400

شستشوی مناسب موی سر

کلمه شامپو که ریشه انگلیسی دارد، هم به معنای شستن موها و هم به معنای ماده ای است که برای این کار تهیه شده است. البته این دو مفهوم، آن گونه که در نگاه اول به نظر می رسد ساده نیست.

21 مهر 1400

خواص شگفت انگیز شلغم برای تقویت سیستم ایمنی بدن در روز های کرونایی

یک متخصص تغذیه گفت: ویتامین c موجود در شلغم برای تقویت سیستم بدن در دوران اپیدمی کرونا نقش بسیار مهمی دارد.

6 دی 1399

7 موردی که بهتر است در ماشین ظرف شویی بشوییم

با وجود ماشین ظرف شویی دیگر نیازی نیست ساعت ها سر پا بر سینک ظرف شویی وقت بگذاریم یا دستان خود را در معرض آب گرم و صابون های خشن بگذاریم.

27 آذر 1399

مردان عاشق و شیفته چه زنانی می شوند؟

بیشتر مردان جذب زنی می شوند که با او سه چیز به دست آورند: در درجه اول لذت، درجه دوم آرامش و در درجه سوم پیشرفت است چرا که از لذت آرامش به دست می آید و با رسیدن به آرامش می توان راه های پیشرفت را هموار کرد.

2 آذر 1399

دریاچه اوان؛ از شگفتی های طبیعت قزوین

دریاچه اوان قزوین یکی از شگفتی های طبیعت این شهر است که در تمام ایام سال طبیعت دوستان را ترغیب می کند تا در اولین فرصت بلیط هواپیما خود را برای سفر به این شهر تهیه کنند.

4 آبان 1399

دوربین: مکانیزم گیم پلی یا عنصر زیباشناسانه؟ ، جعبه ابزار بازی سازان (84)

چند سالی می گردد که کانال یوتیوب جعبه ابزار بازی سازان (Game Makers Toolkit) در ویدئوهایی کوتاه و آموزنده به آنالیز و توصیف جنبه های مختلف بازی های ویدئویی و مفاهیم مربوط به این حوزه می پردازد. من تصمیم گرفتم محتوای این ویدئوها را با کمی تصرف و منطبق کردن آن با...

4 مرداد 1399

اعلام مشاغل پرخطر

خبرنگاران: در پی آخرین مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اتاق اصناف ایران شیوه اجرای این طرح در واحدهای صنفی را مبتنی بر بخشنامه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت کشور گفت.

10 خرداد 1399

بهترین طراحی های داخلی خودرو در سال 2015

طراحی داخلی خودرو یکی از مواردی است که در زیبایی و فروش هر چه بیشتر یک محصول تاثیر دارد. بهترین طراحی های داخلی خودرو در سال 2015 کدامند؟

25 اردیبهشت 1399

ذخیره گاه جنگلی ارغوان ایلام؛ زیبا و منحصر به فرد

خبرنگاران-گروه استان ها: علیرضا دوستی*: تنگه ارغوان در ورودی راه شمالی راستا کرمانشاه به ایلام در راستا تنگه قوچعلی و پنج کیلومتری جاده ایلام به سیروان از جاده قدیم و درفاصله سه کیلومتری شمال شرقی شهر ایلام قرار گرفته است.

27 فروردین 1399