موسیقی

زنانی که در ﻣﺮﺍﺳﻢ ﺧﺘﻢ شوهر، ﺧﻮد ﺭﺍ به آتش می کشند

از شروع تاریخ بشری، انسان ها همیشه به طور گروهی زندگی نموده اند و هر گروه و قوم نیز سنت ها و مراسم خاص خود را داشته اند.

25 اسفند 1401

وزیر میراث فرهنگی کشور از موزه بزرگ اراک بازدید کرد

ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست رسیده، وزیر میراث فرهنگی کشور از موزه بزرگ اراک بازدید کرد.

13 آذر 1401

ببینید ، احساساتی شدن علیرضا افتخاری هنگام صحبت از دخترش!

علیرضا افتخاری خواننده سرشناس موسیقی سنتی کشور در یک برنامه تلویزیونی وقتی درباره فرزند دخترش حرف زده شد نتوانست بر احساسات خود غلبه کند.

14 شهریور 1401

مقایسه تایلند شمالی و تایلند جنوبی؛ سفری از شمال تا جنوب تایلند

تایلند شمالی و تایلند جنوبی، دو بهشت رؤیایی و دو دنیای متفاوت و بکر در یک سرزمین هستند. برای بسیاری از گردشگران، تایلند با جزایر پر شور و نشاط و آفتابی و شاد که در منطقه ها جنوبی این سرزمین واقع شده اند شناخته می گردد. اما شمال سرسبز، کهن و پر از رمز و راز...

11 شهریور 1401

دانشجویان چگونه بلیت رایگان کنسرت همایون شجریان را بگیرند؟

جزئیات دریافت بلیت VIP کنسرت همایون شجریان برای دانشجویان اعلام شد.

26 تیر 1401

بره؛ برنده جشنواره فیلم فانتزی سیتخس اسپانیا

فیلم ترسناک بره با بازی نائومی راپاس برنده جشنواره فیلم فانتزی سیتخس اسپانیا شد.

27 آبان 1400

یونسکو اورامانات ایران را جز میراث فرهنگی جهان ثبت کرد

میراث جهانی یونسکو در روز سه شنبه 5 مرداد 1400 منطقه هورامان / ا ورامانات واقع در کرمانشاه و کردستان را به نام بیست و ششمین میراث جهانی ایران به ثبت رساند. این نشست جهت بررسی و به ثبت رساندن اورامانات چهل و چهارمین نشست کمیته میراث جهانی یونسکو به تعداد رفته...

20 مرداد 1400

فریدون شهبازیان؛ یکی از بزرگترین موسیقیدانان کشور

ایمنا/ فریدون شهبازیان، آهنگساز و موسیقیدان بزرگ ایران پس از انصراف از رهبری ارکستر ملی ایران، بیشتر وقت خود را صرف آهنگسازی کرده و تا به امروز آثار موسیقیایی زیادی از خود بر جای گذاشته است.

15 مرداد 1400

10 فیلم (واقعا) ترسناک یک دهه گذشته!

در دهه گذشته کمپانی ها و سازندگان فیلم های ترسناک سعی کردند بازارهای جدیدی را تسخیر کنند و فیلم های ترسناکی مناسب مخاطب عام بسازند؛ مخاطبانی که تماشاگر سنتی ژانر وحشت نیستند یا دل نازک تر از آن هستند تا از تماشای این فیلم ها لذت ببرند.

24 خرداد 1400

بررسی اسپیکر ضد آبJBL Charge 5

وقتی صحبت از محصولا برند جی بی ال به میان می آید، بدون تردید در وهله اول محصولات قابل حمل این شرکت به ذهن خطور می کند. سالهای زیادی است که جی بی ال به تولید و طراحی اسپیکرهای قابل حمل می پردازد و اکنون دیگر نام این برند و محصولات مختلف آن مخصوصا اسپیکرهای...

8 خرداد 1400

نجات یافته پرواز مرگ دوباره زنده ماند

تهران(پانا) - 28 نوامبر سال 2016 در تاریخ فوتبال دنیا به روز سیاه معروف شد، روزی که پرواز نماینده برزیل در فینال کوپاآمریکا بعد از پرواز از این کشور دیگر در زمین ننشست تا شب و روز سیاهی برای هواداران و اعضای خانواده این کاروان رقم بزند.

14 فروردین 1400

10 راهکار برای افزایش تمرکز در بچه ها

افزایش تمرکز در بچه ها یکی از دغدغه های اصلی والدین در سنین رشد است. افزایش تمرکز در بچه ها به روش های گوناگونی میسر است که از جمله آن می توان به استفاده از بازی های فکری، دوری از تلویزیون و موبایل، استراحت کافی و ... اشاره کرد.

29 بهمن 1399

آشنایی با تفاوت هایی که باعث تعجب گردشگران می شوند

شوک فرهنگی، اتفاقی است که برای بسیاری از جهانگردان رخ می دهد؛ از کمپوت کرم خاکی تا موانع زبانی، سفر تکنفره در سرزمین های خارجی تا فروش گوشت سگ در جلوی چشمانتان. داستان های متعددی از شوک های فرهنگی وجود دارند که جهانگردان مختلف از سرتاسر دنیا آنها را تجربه...

13 مرداد 1399

مذاکره برای ثبت جهانی پیاده روی اربعین، ماندگار شدن یک میراث مردمی

به گزارش خبرنگاران، چهلمین روز درگذشت امام حسین(ع) را اربعین می گویند، روزی که جابر بن عبدالله انصاری از صحابی برجسته به عنوان نخستین زائر حسین بن علی(ع)، وارد کربلا شده و زیارت اربعین را بجا آورده است.

26 فروردین 1399

جشنواره فیلم کودک به اصفهان برگردد، دف ها نوای رحمت سرودند

به گزارش خبرنگاران، مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری سراسر کشور بعدازظهر امروز سه شنبه 7 مهرماه در محوطه باز ساختمان سعدی حوزه هنری برگزار شد.

15 فروردین 1399

فیلم ، حسین علیزاده در پشت صحنه آتابای در کنار نیکی کریمی

چند ساعت مانده به اکران آتابای در سینمای رسانه، تیزر پشت صحنه این فیلم با صحنه هایی از آهنگسازی حسین علیزاده رونمایی شد.

6 فروردین 1399

شروع جشنواره موسیقی فجر از شهرها و روستاهای سیستان و بلوچستان

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر از 20 تا 25 بهمن ماه در پنج شهر سیستان و بلوچستان برگزار می گردد.

6 فروردین 1399